• vildkatta

Tips på skrämselskoj önskas..

Jag och min sambo har börjat att skrämma varandra... Å nu är det dax för HÄMND! Sist hade han gömt sin ena walkitalkie bakom toastolen å typ skrek i den när jag satt å kissade, tur att jag redan satt på toa annars hade jag nog pissat på mej..

Såå kom igen, alla tipps är välkomna på hur man kan skrämma sin partner (eller någon annan lämplig) på ett inte allt för elakt sätt.. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-05 14:51
    (Oj fel kategori, hur ändrar man den??)

• Svar på tråden Tips på skrämselskoj önskas..
  • honeytrouble

Haha, fy fasiken vad hemskt!

Min kille brukar smyga in i lägenheten när han kommer hem från jobbet och skrämma mig när jag ligger i badet eller lagar mat.

Men det känns som att ni är på en lite högre nivå ;)

Ta ketchup och en låtsastumme, så "skär du av tummen" när du gör sallad eller något.

• vildkatta

hahahaha, ja vi skräms som fan, det är mitt fel, de va jag som började.. Å min pöjk tror aldrig att han lyckas skrämma mej för när jag blir rädd blir jag bara helt förstenad nån millisekund så det märks inte så mycket medan han hoppar till å tjuter *hehe*

Jag gömmer mej mest - typ i duschkabinen å hoppar fram när han ska in på toa å sånt..

Fler tipps tack (vi kommer nog skrämmas ett tag, vi lär bli ett sånt youtube-prank-par om detta fortsätter).. 

• vildkatta

Det va rätt kul, men det va så oväntat å chockerande så jag hann nästan inte bli rädd.. Men testa, kul som fan!

• honeytrouble

Man kan ju skrämmas som du gör, hoppar fram när man minst anar det och sånt.

Skrämmas med saker han är rädd för. Kanske lägga fejk ormar i sängen.

Sen kan man ju komma hem med gipsat ben och säga att man har brutit benet. ( kan då leda till frukost på sängen, vilket inte är fy skam ;) )

Säg att du går och lägger dig före honom, lägg kuddar under täcket så det ser ut som att du ligger och sover. Sen går han och lägger sig och då kan du hoppa fram och skrämma honom..

• vildkatta

Honeytrouble: Ja det där ska jag göra! Tack! men inte ikväll för idag är första dagen vi får ha sex igen efter missfall så vi lär nog inte va ifrån varandra många sekunder efter att han kommer från jobbet, som han dessutom tagit ut komp för å komma tidigare å kelas *weee*

• honeytrouble

Då är vi i samma sits alltså ;D

Låter bra att spara på att skrämmas, då kan du ladda upp ordentligt inför nästa gång. Vill gärna höra hur du skrämde honom sen!

• Anonym (buuu)

lägg en låtsas råtta i toan eller når han inte gillar

• Anonym (buuu)

kyss han med löslåtsas tänder som du tappar eller sånna vampyr tänder Skrattande

• Anonym (buuu)

min mormor gjorde en låtsas tårta he he hon tog kall stelnad havregrynsgröt sen grädde & pynt uppe på ha ha alla tittade på varann men ingen våga säga att den var äcklig som hon skrattade

• vildkatta

hahahaha, fan va bra med tårtan!! Han älskar sötsaker så det ska jag göra när jag deffar å han vill suktas med gott!

• SilverEmma

Fixa en mobiltelefon med ett nytt kontantkort (eller ett gammalt som ingen annan ringer till) och lägg ett läskigt ljud som ringsignal. Typ ett läskigt skrik eller någon som gråter. Placera mobilen under sängen eller i en garderob och ring den när han är ensam hemma en kväll...

Har tänkt göra detta på en kompis men får aldrig tillfälle att placera mobilen hemma hos honom.

• Anonym (buuu)
    vildkatta skrev 2011-10-05 16:06:49 följande:
    hahahaha, fan va bra med tårtan!! Han älskar sötsaker så det ska jag göra när jag deffar å han vill suktas med gott!
    ja sluuurrrp Tyst berätta sen hur det gick ha ha ha
  • vildkatta

Jaa, telefonen under sängen va jättebra oxå! Fast jag tänker gömma den i källaren (man går ner för en trappa från köket till vår källare) finns inget ljus där, ÅHH så kan jag göra en läskig docka där nere oxå för han använder bara mobil-ficklampan - shit va rädd han kommer bli, kanske lite taskigt... Måste ju va berädd å ta hans hämnd oxå..... hm..

Svar på tråden Tips på skrämselskoj önskas..