• FruZäll

Hjälp med Löshår!

ja jag ska köpa löshår som man ska använda en värme tång till att sätta fast håret.

Vad kallas det håret?

Vilket hår ser mest äkta ut?

Tacksam för svar=) 

• Svar på tråden Hjälp med Löshår!
  • Emma 89

Det är nagelslingor. Heter nail hair på de flesta hemsidor. Det som ser mest äkta ut är äkta REMY hår. REMY betyder att håren är rättvända och trasslar inte så mkt då. Men om du ska sätta in nail hair så ska du absolut köpa äkta hår som håller och ser fint ut. Sen investera i en ordentlig inpackning och ett serum för håret.

Hos rapunzel finns storpack med 100 nagelslingor för typ 900. Det räcker till en hel förlängning. Finns startpaket där också med värmetången om du inte har någon. Fast sån tång finns billigt på tradera också, ny.

• MalinHöög

Håller med ovanstående...nailhair från rapunzel! Deras hår har utan tvekan bäst kvalité om man ska ha i det en längre period!!!  Kan dock vara lite trixigt att sätta i om det är första gången....

• FruZäll

Ok tack. Jag har ena sidan rakat o på andra ska jag ha långt var tanken . Svårt att förklara men ska kolla upp det ni skrivit när ja kommer hem. Men hurmånga slingor behövs och hur länge sitter det? Massa frågor nu sorry

• MalinHöög

Det sitter tills du vill ta ur det, har du tänkt ha det en kortare period är nog andra metoder bättre! Det värsta med nailhair är att ditt eget hår kan korva ihop sig eller vad man ska kalla det till små dreads nästan och då blir det väldigt svårt att få det fint sen igen så ska du sätta med den metoden var noga med att sköta om fästena så du slipper "dreadsen" eller att håret rent av lossnar. Jag skulle nog ha köpt hundra slingor minst iaf. :) 

• FruZäll
    MalinHöög skrev 2011-10-06 00:01:08 följande:
    Det sitter tills du vill ta ur det, har du tänkt ha det en kortare period är nog andra metoder bättre! Det värsta med nailhair är att ditt eget hår kan korva ihop sig eller vad man ska kalla det till små dreads nästan och då blir det väldigt svårt att få det fint sen igen så ska du sätta med den metoden var noga med att sköta om fästena så du slipper "dreadsen" eller att håret rent av lossnar. Jag skulle nog ha köpt hundra slingor minst iaf. :) 
    ja jag tänkte ha det ett tag:P

ja de får jag nog göra, ska bara bestämma vilken färg,  
Svar på tråden Hjälp med Löshår!