• Anonym

Ni som haft sex med 15-20 år äldre man/kvinna

Var de bra,dåligt, eller hur var det?
    Hur fick ni kontakt med varandra?

Lite allmänt nyfiken bara då jag sen en tid själv haft kontakt med en man som är 16 år äldre än mig.
    Jag 30, han 46 år.

Vi har aldrig träffats men smsar och skickar bilder på varandra ibland.
    Han har klargjort för mig att han vill ha en sexuell relation med mig. Och själv måste jag medge att jag är sjukt nyfiken på honom.

Jag har aldrig haft en kk, men tanken på de är faktiskt lockande ibland.

Vi bor ca 10 mil ifrån varann.
    Båda har barn varannan vecka.

• Svar på tråden Ni som haft sex med 15-20 år äldre man/kvinna
  • Trivelina73

Har varit med jämngamla, äldre och yngre. De är alla människor med hängdon.. Ingen skillnad äldsta 25 år äldre, yngsta 10 år yngre

• IsDimma

Har haft sex med en del såna. Träffat någon ute någonstans, träffat någon på kontaktsiter.

Han jag lever med träffade jag på bc faktiskt. Han frågade om jag behövde någonstans att bo (skulle flytta hem från irland). Jag som hatar att bo själv nappade på erbjudandet. Vi sa att vi får se hur vi matchar varann irl och utgå från det, vi låg med varann mindre än 24 timmar efter att vi träffades Sexet med honom - jag har inget att klaga på. Och han som person har jag ännu mindre att klaga på. Jag är hopplöst kär

Sexet med övriga, både bra och dåliga erfarenheter. Mest bra.

• Anonym

Jag har en sambo som är 16år äldre än mig. Jag är 28 och han är 44. Vi väntar barn tillsammans nu. Han har ett barn sedan tidigare.

Vår relation började som ett kk förhållande. Och det var många turer fram och tillbaka innan vi bestämmde oss för att bli ett par.

Jag märker ingen större skillnad mellan mig och min partner. Han är nog sden omognaste i vårt förhållande

• Linustott

Min man är 14 år äldre. Hur bra som helst har vi det. Jag hade en yngre innan och tycker det är bättre med en äldre. Mer mogna, vill inte leka runt mm. Jag är 29 han 43

• Anonym

Mmm, får väl se om vi kommer såpass långt som till att ses snart! Det skulle vara så hemskt pirrigt då....

• princesserik

Jag är gift med en äldre än mig jag är 30 och han är 46 och jag är supper nöjd och vi väntar barn nu, vi var tillsammans i 6 år

• Anonym
    Anonym skrev 2011-10-05 19:18:50 följande:
    Var de bra,dåligt, eller hur var det?
    Hur fick ni kontakt med varandra?

Lite allmänt nyfiken bara då jag sen en tid själv haft kontakt med en man som är 16 år äldre än mig.
    Jag 30, han 46 år.

Vi har aldrig träffats men smsar och skickar bilder på varandra ibland.
    Han har klargjort för mig att han vill ha en sexuell relation med mig. Och själv måste jag medge att jag är sjukt nyfiken på honom.

Jag har aldrig haft en kk, men tanken på de är faktiskt lockande ibland.

Vi bor ca 10 mil ifrån varann.
    Båda har barn varannan vecka.
    hur kom ni i kontakt med varandra =) då?

Jag har liknande jag 27 han 47, kontakt genom barnen. Jag jobbar på hans sons fritids.
    Vi har världens bästa sex, finns inget jag kan klaga på. Det är explosivt och enorm energi oss i mellan. Just nu är det bara en sex relation men vi har börjat prata om att träffas mer på förhållandevis... 
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-10-06 12:16:08 följande:
    hur kom ni i kontakt med varandra =) då?

Jag har liknande jag 27 han 47, kontakt genom barnen. Jag jobbar på hans sons fritids.
    Vi har världens bästa sex, finns inget jag kan klaga på. Det är explosivt och enorm energi oss i mellan. Just nu är det bara en sex relation men vi har börjat prata om att träffas mer på förhållandevis... 
    Han skrev till mig på en dejtingsajt. Anledningen till att jag skrev tillbaka var för att han såg yngre ut än han var plus att han såg bra utGlad
    Trodde aldrig att jag ens skulle kunna tänka mig att ha sex med en 16 år äldre man.
    Annars har de flesta killar man träffat vart runt ens egen ålder.
  • Anonym (inte ensam)

Jag är gift med en man som är 16 år äldre, jag är 27 och han är 43.
    Vi har varit ett par i snart fem år. 
    Sexet är grymt bra och nu väntar vi vårt första barn tillsammans.
    Hade inte varit med någon så mycket äldre förut men det funkar
    väldigt bra. 

• Anonym
    Glad Skulle den dagen komma att vi träffas så kommer jag vara så nervös så.... Kommer nog knappt veta hur jag ska bete mig, för då vet man ju vad som förmodligen kommer att händaTungan ute
Svar på tråden Ni som haft sex med 15-20 år äldre man/kvinna