Korsriddaren skrev 2011-10-06 00:50:52 följande:
Varför väntar du inte en vecka och köper nya iPhone 4S istället?
3 har ett erbjudande att om man tecknar abonnemang före 9 oktober får man halva abonnemangskostnaden fram till påsk. Sedan vet jag inte om 4S är något särskilt. Jag har som sagt en gammal skruttmobil så jag har inte så stora krav. Men visst har tanken slagit mig.
kellikopter skrev 2011-10-05 21:55:14 följande:
Vill du ha 3 så har dom en webbshop så man kan få träffa en säljare genom datorn. :) Jättebra tycker jag där man kan berätta vad man är ute efter.
inte nödvändigt med surf-abbonemang, jag använder internet 24/7 på mobilen och det kostar mig ändå inget extra! Ingår i mitt abbonermang (har 3pott)
Vilken pott har du? 199 kr? 299 kr? eller mer?
sportpappa skrev 2011-10-05 22:26:55 följande:
Vilket abonnemang beror på hur mycket du ringer och sms:ar för varje månad. Lite kan innebära precis vad som helst beroende på vem man jämför med.
Jag har Tele2 Snackis Surf, kostar 89 kr/månad och inkl. samtal och sms så brukar fakturan hamna på cirka 100 kr/månad. Då ingår 1 GB surf. Det tycker jag är ganska ok pris. Telefonsäljare som försöker pracka på mig andra abonnemang har svårt att knäcka det. 5000 fria sms funkar liksom inte som säljargument när jag skickar i snitt 2 per vecka
Kolla vad dina fakturor hamnar på idag och hur många minuter och sms du använder. Sen kan du räkna ut vad som är bäst för dig. Att köpa en telefon med abonnemang kanske blir förmånligt dig, men allt beror på hur mycket du egentligen ringer och sms:ar.
100 kr/månad låter bra