Parfym som luktar tvättmedel?
Jag älskar fräscha parfymer som luktar tvättmedel eller sköljmedel typ Clean Warm Cotton eller J. Lo. Glow. Nån som har tips på liknande?
Jag älskar fräscha parfymer som luktar tvättmedel eller sköljmedel typ Clean Warm Cotton eller J. Lo. Glow. Nån som har tips på liknande?
Library of Fragrance har en doft som heter Laundromat (tvättomat), den borde vara jäkligt nära iaf.. =)
Fast LoF är billigt skräp som luktar bensin.
Fortsätt kör på Clean. Testa Fresh Laundry också. Den är duperfräsch.
Aw, är den? Har varit sugen på så många av deras dofter jättelänge. Är alla skräp?
Ja tyvärr :( I alla fall om man vanligtvis använder märken som Clean. Dvs kvalitet. Men är man van vid de billiga som man måste spruta på om och om igen så funkar nog LoF :)
För de dom gillar Clean finns mini try 3-pack billigt på eleven.se just nu. Har för mig det är 15ml av Fresh Laundry, earl cotton och en till.
Clean är en av mina favoriter också.
Inte van vid något, använder aldrig parfym, lät spännande med dofter som nyklippt gräs, begravningsbyrå och tomat.. Har aldrig gillat vanlig parfym, tycker alla luktar likadant. Men man tackar för varningen, då provar jag nog hellre Clean. =)
Har redan en flaska Library of Fragrance - Laundromat. Tycker den luktar gott men använder den inte som parfym. Brukar ibland fräscha upp kläderna med den. Har ni förresten testat Clean Skin? Har provat flera gånger men tycker inte att den luktar nånting.
Fler tips?
Jag gillar oxå parfymer som luktar tvättmedel. En av de "fräschaste dofterna jag har är GAP washed Cotton, finns att köpa på eleven.se och är dessutom billig=)
Sen är det väl Clean Fresh Laundry, Clean Baby girl, Clean Sweet Layer och Clean Ultimat. Doftar fräsch och liknar tvättmedel.
Sen kan jag rekommendera: Prada Infusion de Iris, Estee Lauder White Linen, Chanel 28 La pausa, Serge Lutens Gris clair, Alessandro Dell` Acqua av Alessandro Dell` Acqua och Rochas Absolu.
Jag har (har haft) alla dessa dofter och kan säkert säga att de doftar väldigt fräscht och "tvättmedelsliknande"=)
På parfym.se finns CLEAN i 4-pack (4x30 ml) för 499 kr!
AnCa89, tack snälla du för tipsen! Ska genast skriva ut och ta med mig ner på stan och lukta. :)
Varsågoda=) Hoppas ni blir nöjda