• LillaAnna86

Barnvagn med tillhörande ståbräda?

Jag är bara nyfiken på vilka vagnar ni använder om ni också har en ståbräda. ?
    Vi har en liten kille som blir 3år i april, får ett syskon i mars och då har vi funderat länge och väl kring barnvagnar! Kan inte bestämma oss. Vagn med ståbräda vs. Syskonvagn? Någon som provat bådadera och kan säga för- och nackdelar med pris,kvalitet,funkion m.m? :)  
    Vi har iaf bestämt oss för att skaffa en ny vagn då båda vagnarna vi har nu är väldigt utslitna..
    Tacksam för lite tips!

• Svar på tråden Barnvagn med tillhörande ståbräda?
  • stor grön drake

Har inte själv, men en väninna kör mmaljunga city cross med ståbräda till sin snart 2-åring och är supernöjd. De gillade att det går att köpa till syskonsits ifall äldsta inte ville stå på brädan

• Sarah84

Ja skulle inte köpa syskonvagn då de stora banet är så stort, men kan ju bero på att mitt barn sluta åka vagn i princip helt vid 2½ års ålder. Vi hade ståbräda till emmaljunga cerox först & sen till emmaljunga scooter. De dumma är med ståbräda att den går så "långt ut" att de blir lite svårt att köra, då man får gå så långt ifrån vagnen vilket resulterar hos mig att jag får ont i ryggen.

*Agnes 2007-05-14 * Gustav 2009-08-19*
  • lerumstessan

Jag hade en urban jungle duo först då det endast skiljer 1,5 år mellan mina men nu när lillen är 8 mån så vill syrran inte åka vagn längre så nu har jag köpt en 2me casablanca med bumprider ståbräda till och är supernöjd!! Båda finns på jollyroom. 

~¤~Ally 090617 Eddy 110205~¤~
  • 08 i Skåne

Mina barn har varit strax över 2 när de fått syskon och det har fungerat superbra med ståbrädan.

Vi har en Emmaljunga city cross med tillhörande ståbräda som vi varit supernöjda med. Vi hade en syskonvagn ett tag med barn nr 1 &2 men jag tyckte bara det var bökigt med en stor vagn och den äldste ville ju sällan sitta i den särskilt länge.

Svar på tråden Barnvagn med tillhörande ståbräda?