• SunnyBunny

Proforma Clinic Bröstförstoring

Denna djungel av kliniker! Har studerat nätet som en idiot för att kunna välja rätt klinik för min förstoring! Men det finns alltid dem som är både super nöjda och grymt besvikna på varenda ställe! Ska man gå efter sin egna magkänsla? Kan man kolla upp nånstans om just en enskild kirurg!?

Finns det flera som ska göra denna operation inom snar framtid så vi kan följas åt:)

Just nu lutar det mot att jag väljer Proforma! Fler som varit där och vad blev det för resultat!? Vill veta allt!

• Svar på tråden Proforma Clinic Bröstförstoring
  • Mariaaa

Jag ska göra ett lyft och bröstförstoring den 28 december på proforma :) hos Calle! Tyckte han var väldigt kunnig och personalen är otroligt trevliga!

• SunnyBunny
    Mariaaa skrev 2011-10-07 10:37:21 följande:
    Jag ska göra ett lyft och bröstförstoring den 28 december på proforma :) hos Calle! Tyckte han var väldigt kunnig och personalen är otroligt trevliga!
    Va kul:) Även jag ska i så fall göra hos honom:) Kommer nog lägga min bröstförstoring i början av januari som det ser ut nu! Verkar vara svårt och vara ifrån jobbet i december tyvärr:/ Men vi får se:) Då kanske du hinner göra din innan mig;)

Jag ska till proforma igen den 11 november och diskutera tid och storlek! Vad ska du göra för storlek, implantat,ärrplacering??
  • Mariaaa

Kan förstå att det blir knepigt. Jag är mammaledig så behövde bara anpassa efter hur min mamma kunde ta min dotter under tiden eftersom man inte bör lyfta på en vecka. ;)

Storleken är fortfarande lite osäkert men det blir hög profil med gelehallon inplantat bakom muskeln och det blir ett ankarlyft eftersom jag även måste göra ett lyft :)

Du då? :)

• SunnyBunny

Då går vi i liknande tankar;) Även osäker på storleken här också! Men vill ha ganska stora. Vill absolut inte ångra mig efteråt för jag gjort för små. Hellre då att dem är liiite för stora;)

• frightened

Sålänge det känns bra och ni är nöjd med kirurgen och verkar "trygga" hos denna.
    När jag gjorde min bröstförminskning hade jag velat välja klinik men iom att det gick via landstinget fick jag det inte och hade inte träffat kirurgen innan och fått diskutera någonting.
    Nu i efterhand tycker jag att det är det viktigaste, att man är trygg inför ingreppet och litar på personen som gör det. Speciellt ifall det mot förmodan skulle bli några komplikationer efteråt så vill man vara trygg med att man får rätt hjälp..

Svar på tråden Proforma Clinic Bröstförstoring