• ansokan

Sökes deltagare till ett nytt viktminskningsprogram

Meter TV söker nu deltagare till ett nytt spännande viktminskningsprogram

Din partner gillar att äta chips i tv-soffan och det är långt mellan gymbesöken och soffan är hans/hennes bästa vän. Nu har din älskling gått upp alldeles för många trivselkilon. Kilon som inte alls fanns där när ni först träffades. Det har blivit dags för din älskling att börja äta och träna rätt och att sluta hitta på ursäkter till att låta bli. Ta chansen och sök till vårt tv-program där du med hjälp av proffs coachar din partner att få tillbaka kroppen han eller hon hade när ni träffades. I det här tv-programmet har man allt att vinna, både viktmässigt och pengamässigt, för ju mer man lyckas gå ner i vikt desto mer klirrar det till i den egna plånboken. Mejla oss på [email protected]

• Svar på tråden Sökes deltagare till ett nytt viktminskningsprogram
  • zoxi

Ehh. Hade min partner sagt "Darling, nu ska du vara med i ett viktminskningsprogram! Jag har anmält dig så att du blir precis som när vi träffades! Smal, snygg och kåt!" så hade jag kastrerat honom.

Sämst programidé. 

• MattiasFru
    zoxi skrev 2011-10-07 11:18:29 följande:
    Ehh. Hade min partner sagt "Darling, nu ska du vara med i ett viktminskningsprogram! Jag har anmält dig så att du blir precis som när vi träffades! Smal, snygg och kåt!" så hade jag kastrerat honom.

Sämst programidé. 
    Håller med till fullo, fyfan vad arg jag hade blivit.
Svar på tråden Sökes deltagare till ett nytt viktminskningsprogram