Här med, jag har varit dum som började raka de där svarta hårstråna på hakan - så de minskar ju inte direkt i antal :)
Rakar jag benen och låren och bikinilinjen så växer det ut stubb på en halv dag (jag skojar inte). Har tänkt börja gå och vaxa hela benen, men har inte kommit mig för än.
Stråna på hakan rakar jag fortfarande (minst en gång om dagen :O) eller rycker. Samma med mustaschen.
Man känner sig jävligt het emellanåt ! ;) Men jag har jobbat som fan med att inte må dåligt över det, och nu känns det mest att det är drygt att hålla på med allt jävla hår "hela tiden".
Jag försöker tänka/tänker att det finns hur många kvinnor som helst med de här problemen, det är bara det att vi inte pratar om det. Jag brukar tänka på kvinnor med utländsk härkomst som är hur snygga/fräscha som helst men är har massa hårväxt som de tar bort (har pratat med flera och fått tips o råd, och de skäms för det mesta inte heller utan pratar om det som om de pratar smink typ).
Sedan - jag kan själv tycka att det är SNYGGT med kvinnor som har exempelvis antydan till mustasch. Och jag har inga problem med andra kvinnors håriga ben eller lår eller armhålor osv. Men själv trivs jag inte med det.