Vad Hände?
Hej!
Är helt övertygad om att detta INTE är den första tråden om samma problem.
jag har läst många men de jag har läst kan jag inte riktigt relatera till.
i alla fall..
Jag har haft 3 seriösa flickvänner de senaste 11 åren (är 26 i dag)
Första höll i 7 år.. sedan 1 år singel för att sedan skaffa en ny i 1.5 år.
Nu är jag inne på nummer 3, och för första gången kan jag med handen på hjärtat säga att jag är Kär på riktigt och det är även hon.
Vi har spenderat varje sekund med varandra sedan vi blev tillsammans i mitten av februari i år.
I dag är allt bra, vi spenderar lika mycket tid med varandra, vi lagar mat, myser i soffan, dricker vin... ja vi gör allt perfekt.
Allt är bara som i en saga... men som i sagans värld finns det alltid någonting ont.
I mitt/vårat fall så är det att hennes sexlust är som bortblåst.
Allt började i mitten av Maj då hon blev av med jobbet.. mycket stress m.m. (har jobb nu igen dock)
Redan då började jag läsa på nätet, på olika forum om vad jag som kille kan göra...
jag har provat allt, uppskattar det hon gör, visar tillgivenhet... varje dag står det mat på bordet och tända ljus (jag jobbar heltid själv).
Det är städat hemma varje dag, nya blommor flera gånger i veckan i lägenheten...inga ekonomiska bekymmer, vi lever ett lägre överklassliv om man nu kan utrycka det så... jaja ni förstår min poäng.
Åter igen... vi har det jätte bra, mysigt, vi kan talar om allt, skrattar.. ja allt.. förutom att vi bara har sex kanske var 12 dag eller så... (efter bara 8 månader typ)
Jag vet att hon älskar mig.. de blickar hon ger mig, de sättet som hon rör vid mig, hur hon ler och hur hon för sig, säger mig att hon verkligen älskar mig..
Vi har även talat om detta flera gånger och kommer inte fram till något... just nu så går hon på Largiplex vilket faktiskt hjälper lite lite... (psykiskt bara kanske).
Hur kan allt vara så perfekt förutom sexbiten?
Hade allt vart kasst så hade jag kunnat förstå det och vi hade gjort slut.
men allt är så förbannat bra så jag vill inte göra slut och kommer inte göra det heller.
Vad är det med oss/henne/mig?