delat ögonbryn?
jag kanske är jättetrög..
men varför har vissa ett delat ögonbryn, alltså ett helt, sen är det andra delat i 2 delar?? tänker på tex linni i idol.
en piercing o ögonbrynet gör väl inte att håret slutar växa där, eller?
jag kanske är jättetrög..
men varför har vissa ett delat ögonbryn, alltså ett helt, sen är det andra delat i 2 delar?? tänker på tex linni i idol.
en piercing o ögonbrynet gör väl inte att håret slutar växa där, eller?
Oftast beror det väl på att man gjort sig illa där? Spräckt ögonbrynet och det växer inget hår i ärret.
Vissa rakar sig så, nåt de tycker är snyggt kanske.
Det är en gangsta-rap grej, om man är en badboy har man kanske ärr där i ögonbrynen efter alla fighter, alltså så började andra rappare raka in streck för att se tuffa ut....
Jag har så. En piercing som vandrade utåt och lämnade ett ärr där.
Hon har rakat det, garanterat. Linni alltså.
Ja. Fast mitt ärr syns inte. Det ser ut som kal hud om man inte tittar på det nära, nära, först då syns det att det är ett ärr där.
Jag har så på bägge & har alltid haft, har aldrig haft hål i ögonbrynet eller nått ..
Jag har "tappat" en del av mitt ena ögonbryn efter jag fick andra barnet, slutade liksom bara växa lokalt på en fläck. Tappar jättemycket hår förövrigt också. Inte fan är det snyggt, är skitirriterad på det....
Vissa rakar ju bort en del av ögonbrynet för att de ser...."tuffare" (host) ut... Hehe. Min kille har dock bara ett halvt ögonbryn men han blev slagen med en golfklubba när han var lite yngre och ögonbrynet sprack och växte aldrig tillbaka igen, dock är de inte sådär stort utan syns inte spec väl...
nä nu skrev jag ju helt konstigt märkte jag,han har ett sånt där "ärr" i ögonbrynet,halva är inte borta, vet inte varför jag skrev så hahah
Jag har så och det var att jag hade ramlat och spräckt upp ögonbrynet så de fick sy . Sedan dess har jag inte något hår på det stället .