Anonym (svettig),
hej, jag har precis samma problem som du! jag har svettningar i underlivet och i rumpan och det kan vara varje dag i vissa perioder lite då och då under dagen men mest på morgonen. Jag har inte heller alltid haft det så men nu har jag haft det i några år men jag tycker fortfarande det är fruktansvärt jobbigt eftersom det styr vad jag ska ta på mig för kläder ibland när det är som värst eftersom det nångång t.o.m har gått igenom ett par jeans som jag hade på mig. Jag vet inte hur det är med dina svettningar men mina uppkommer inte överdrivet när jag motionerar utan det är då och då varje dag men som sagt mest på morgonen. Jag är inte gravid och har heller inte varit, är ganska ung (26år), är 170 lång och väger 57kg och är ju absolut inte överviktig så det kan inte vara kopplat till det heller. Jag har inga sjukdomar i övrigt men jag har alltid haft en känslig mage och lätt för att få stressmage (magkatarr) i perioder. Jag har inte träffat på någon som har detta problem och därför blev jag så lättad att läsa att du också har samma problem. Mina trosor blir också oftast blöta och det känns som jag alltid får gå runt med blöta trosor (dock är detta mestadels på morgonen, på kvällen är det oftast bättre)
Snälla svara mig gärna om du har fått hjälp med detta eller har några tips om vad man kan göra?
Mvh/ svettis