• Envisis

Villken kondom? Liten penis.

Villken kondom tippsar ni till inte så stor penis ?

• Svar på tråden Villken kondom? Liten penis.
  • Envisis

Ok ;) han e 16 tror du det passar ändå tack för svaret:)

• jossaan
    Envisis skrev 2011-10-09 02:05:04 följande:
    Ok ;) han e 16 tror du det passar ändå tack för svaret:)
    cm eller år?? Men ja det är klart den passar.
  • jossaan
    Envisis skrev 2011-10-09 02:12:32 följande:
    16 år :)
    Haha okej, tänkte väll det :D RFSU:s Profil är 10,4cm i omkrets... så den passar dom små också. Och längden spelar ju inte så stor roll då du bara inte behöver rulla ut den helt. 
  • Envisis

Ok tack så mycket är verkligen tacksam du e d ända som ha varit trevlig hitills alla andra har typ skrivigt otrevligt

• Benzaiten

Mamba fanns när jag var ung, den skulle vara den minsta modellen stod om dem på den tiden. Finns mamba fortfarande? "Den som kramar" var typ slogan om jag inte minns fel haha...

Men bara för man är ung behöver ju kuken inte nödvändigtvis vara liten, man kan ju ha stor ändå. Men om du sett honom o vet att kuken är liten så är nog mamba bra. Om den fortfarande finns?

Men varför inte googla på "minsta kondomen" "kondomer för små penisar" eller liknande o se vad som kommer upp. Eller kolla på rfsu´s hemsida de borde ju ha info.

• chlorine

Kolla kondomkungen.se

Profil är inte tillräckligt liten för oss med små och smala. Jag kan tipsa om Kung tight eller MySize strl 1.

Det är en väldig skillnad att ha en som sitter bra och inte riskerar att glida av hela tiden.

Tycker själv att det är en smärre skandal att RFSU tagit bort de små ur sitt sortiment.

Svar på tråden Villken kondom? Liten penis.