• Anonym (tidigt?)

Molvärk ( växtvärk) redan i v 4??

har just plussat men hat haft ordentlig molvärk säkert en vecka. är det vanligt att få växtvärk så tidigt??

• Svar på tråden Molvärk ( växtvärk) redan i v 4??
  • mismoa

Jag plussade igår, och jag har haft molvärk sen 14 dagar tillbaks. Dock tycker jag den har blivit starkare sen igår.. ;) Hur går det för dig TS? 

• Anonym (tidigt?)

Det går bra än så länge Är i vecka 6 nu och ska på inskrivning på mvc nästa vecka.  håller tummarna för att lill* kotten stannar kvar där inne

• snartmamma2012

Jag är i v 8 och min värk har precis avtagit lite...men livmodernväxer och därför kan du ha konstant värk..så länge du inte har kramper och blöder mkt så är det förmodligen ingen fara...

• LouiMar

Hej Alla,

Samma sak här! Jag plussade i fredags och det var då BIM -1 och igår hade jag "mensvärk" som om mensen skulle komma vilken sekund som helst. Idag har det avtagit till svagare vilket känns himla skönt. Däremot har jag idag fått svagt rosa på pappret när jag har varit på toa, inga klumpar eller så utan ytterst svagt rosa, så jag håller tummarna att det lilla sesamfröt som ligger där inne inte är påväg ut... denna oro. Någon som har haft liknande?

Lycka till alla.

• Dynah
    LouiMar skrev 2011-10-18 16:00:16 följande:
    Hej Alla,

Samma sak här! Jag plussade i fredags och det var då BIM -1 och igår hade jag "mensvärk" som om mensen skulle komma vilken sekund som helst. Idag har det avtagit till svagare vilket känns himla skönt. Däremot har jag idag fått svagt rosa på pappret när jag har varit på toa, inga klumpar eller så utan ytterst svagt rosa, så jag håller tummarna att det lilla sesamfröt som ligger där inne inte är påväg ut... denna oro. Någon som har haft liknande?

Lycka till alla.
    Jag hade så när ägget fäste. Lite rött på pappret, trodde det var mens på g. Men icke sa nicke. Det blev en liten tjej istället :)
  • Anonym (samma här)

plussade idag..och är i vecka 4+6 och har haft enorm molvärk i över en vecka och så har de varit när jag varit gravid med mina andra barn med så det är helt normalt =)

• Grazzy

Absolut. Livmodern och bebisen växer ju för varje dag så det känns tiigt. Mitt började i vecka 3-4

Svar på tråden Molvärk ( växtvärk) redan i v 4??