• Anonym

Gratis lådor till gravida fler tips?

(ännu hemligt gravid därav vill jag vara anonym är gravid i vecka 19 med mitt andra barn)

Detta har jag hittat hitills:

[x] Gilla MAMA på facebook så får man en gratis napp.
    [x] Gilla Saluansvar gravid på facebook få litet gravid paket.
    (innehåller kelogs godisbit, 2 blöjjor, 10 pack med engångshaklappar o lite andra prover)
    [x] Bli medlem på apoteksgruppen "babytobe" hämta ut ett gravidpaket (värt 500) gratis.
    (innehållet varier vart man bor här fick man till ex en liten rosa leksak, babyprover, 2 nappar med självlysande ring ifrån philips, tuggummi, några månader gamla tidningar o lite annat).
    [x] Bli medlem på allt för föräldrar o få gravidpaket.
    (innehåller värdechekar man kan hämta ut havandeskaps olja o gratis body o lite andra rabatter).
    [] Babyproffsen anmäl dig o få gratis gravidpaket dock tidigast 3 månader innan BF
    (innehåller bland annat blöjjhink)
    [] Libero gratis paket finns på bb när bebis kommit
    (vet ej vad det innehåller då de paketen var slut när jag fick mitt första barn)
    [] Skandia, babygruppem - "Gravidbagen" delas ut gratis på vissa MVC
    (delas dock inte ut här jag bor, men man kan beställa på deras hemsida har ingen aning om vad det innehåller?)

Det ska finnas fler men jag har ingen aning om vart vet ni?

• Svar på tråden Gratis lådor till gravida fler tips?
  • Anonym (Lotta)

Babybox

Efter barnet kommit fick jag ett paket från libero som jag hämtade på Lindex

(PS, i Varberg får man inga paket på BB) 

• Anonym (E)
    Anonym (Lotta) skrev 2011-10-09 10:24:33 följande:
    Babybox

Efter barnet kommit fick jag ett paket från libero som jag hämtade på Lindex

(PS, i Varberg får man inga paket på BB) 

man fick inga paket på BB där jag födde heller, men ringde till libero (?) och sa det och då skickade dom paketet hem i brevlådan. Glad
  • Anonym (Lotta)
    Anonym (E) skrev 2011-10-09 10:28:43 följande:
    man fick inga paket på BB där jag födde heller, men ringde till libero (?) och sa det och då skickade dom paketet hem i brevlådan. Glad
    Åh, vad bra!
  • Lindis1974

Sparar denna till lite längre fram:)

• Anonym

bra tråd :)
    inget tips dock... :( 

Svar på tråden Gratis lådor till gravida fler tips?