Hej!
Vi har 7 barn, Fredrik 15 år, Alexandra 12år, Filippa 11 år, Albert 5 år, Freya 4 år, Alwin 3 år och Agathon 1,5 år
Jag och maken har hängt ihop i 16 år och jag är 33 år och han 34 år, bor i ettlitet samhälle i småland
just nu pluggar jag Administration i vården men är uska i botten och har fast jobb inom hemtjänsten och dit vill jag inte tillbaka!! maken jobbar som service och robottekniker.
Bor i ett hus på 5 rum och kök fast ett rum har vi delat av så 6 rum o kök kan man väl säga då
Ekonomi ja det kan vara tufft emellanåt men just nu ser det ljusare ut för vår del iaf!!
Har alla 4 pojkarna med lite olika problematiker, äldsta har i botten en lindrig form av damp som nu ändrats till svår adhd och medicineras kraftigt, 5 åringen är född med ettunderutvecklat öga (mikrooftalmus) vilket innebär att han är helt blind där och kraftigt nedsatt syn på det andra ögat, 3 åringen har trekantigt huvud och det har utretts flera ggr men inget dom gör något åt nu, Han har dessutom barnmigrän, 1,5 åringen har haft problem med för korta nackmuskler så han har fått gå på barnhabiliteringen för o träna upp detta sen 4 mån ålder dessutom är han muskelsvag och har överrörliga leder.
Men vad vore livet utan allt detta
skittråkigt skulle jag tro