• chleome

Vart köper ni strumpbyxor och varför??

Jag gillar verkligen det här modet som är nu med klänningar och tjockare strumpbyxor, ursnyggt! Men mitt problem är att jag "hatar" strumpbyxor och har riktigt svårt att hitta några som jag står ut med. De åker ner i grenen och bara klistrar sig på låren och är obehagliga, burr... Har hittat några för sommaren men nu till vintern funkar ju inte riktigt det. =) Har haft ett par vinterstrumpbyxor som jag gillade men kommer inte ihåg vart jag köpte dem.

Så kom igen med tips, vart köper ni era favoritstrumpbyxor!!! =)

• Svar på tråden Vart köper ni strumpbyxor och varför??
  • Girlinthecity

Ska du inte prova en större storlek?

Jag har inte köpt så många tjocka, men brukar köpa på Lindex, tycker som är bra. 

• Girlinthecity

Ja, men kanske en storlek störra än den du bruklar köpa. Det låter som att dom är för små.

• Naoko

Just strumpbyxor brukar jag ta i rejält med storleken för, dessutom spelar det roll hur lång man är också. 
    Köper dem gör jag varsomhelst men helst på Gekås om jag har vägarna förbi helt enkelt för att de är väldigt bra i förhållande till priset. 

• tess1988

Är du lång, elle rhar du långa ben snarare? Isf kan du behöva gå upp två storlekar, hur stort det än låter... 

Ett annat tips, som inte är sexigt direkt, är att sätta ett par trosor ovanpå strumpbyxorna oxå, då halkar de inte ner utan sitter på plats hela dagen =) 

• byggd av bomull

Jag är lång och rätt smal! Jag köper typ stl 44 i strumpbyxor haha, fast jag har 38 i vanliga kläder.

Svar på tråden Vart köper ni strumpbyxor och varför??