Finns det nått som tar bort hungerskänslor?
Mitt problem är att jag är hungrig. Typ jämt, och äter därefter och går upp i vikt därefter. Finns det något förutom Amfetamin som tar bort hungerskänslorna???
Mitt problem är att jag är hungrig. Typ jämt, och äter därefter och går upp i vikt därefter. Finns det något förutom Amfetamin som tar bort hungerskänslorna???
ät ordentligt. typ fibrer å sånt.
Fibrer och mycket vatten som många underskattar
Som puss föreslår, eller drick vatten i stället för att äta. Håll dig sysselsatt, har du saker för händerna är det lättare att skjuta undan hungern eller helt glömma bort den.
Är du säker på att du är hungrig och inte sugen? En del människor har svårt att särskilja de två känslorna.
Annars får du helt enkelt stålsätta dig och äta mindre. Du får tänka att du inte behöver mer mat än det du redan ätit. Vet du med intellektet att du faktiskt fått i dig det du behöver är det lättare att stå emot hungern.
Ägg och protein.
Ska testa fiber. Sambon påstår dock att han blir hungrig av havregrynsgröt då det är mycket fibrer som sätter igång ämnesomsättningen, ja vet inte om det stämmer...
hört att citron vatten på morgonen ska funka, drar ihop magsäcken.
mer tips tack!!!
Regelbundna ordentliga måltider samt flera mellanmål tar bort hungern. Det tar oxå bort sötsug o annat.
Ordentligt vattenintag samt att man aktiverar sig så man inte sitter sysslolös o blir hungrig bara för att.
Fibrer? Nej nej...
Ägg, protein, bra fett, långsamma carbs om du äter det.. Det är grejen.
Stå ut i tre dagar av hungerkänslor sen försvinner hungern
Hur och vad äter du normalt under en dag?