• smurfmillan

Termoleggins?

Är det någon här som har termoleggins?
    Vad tycker ni om de?
    Omdömen tack, 

• Svar på tråden Termoleggins?
  • La Lola

Vad är det för slags leggings?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • La Lola
    sevgilim skrev 2011-10-09 21:05:54 följande:
    Det är leggings som värmer om vintern, jag har köpt några på Willys
    Alltså som ett vanligt underställ eller vad då?
  • Ellaria

Jag har ett antal par från gekås och de är superbra. Håller värmen när det är kallt men blir inte för varma när det inte är kallt.

La Lola: Nja, mer som vanliga leggings fast med lite isolering så folk (som jag) som gillar att ha klänning och kjol på sig året runt inte fryser ihjäl.

Every bruise is a lesson and each lesson makes us better
  • La Lola
    Ellaria skrev 2011-10-09 21:22:02 följande:
    La Lola: Nja, mer som vanliga leggings fast med lite isolering så folk (som jag) som gillar att ha klänning och kjol på sig året runt inte fryser ihjäl.
    Ok...
    Fast då sätter "man" på sig täckbyxor ju eller bär kappa.
  • sevgilim

Täckbyxor är säkert värmande, men det knallar man inte runt i när man har klänningen på sig..till stan...  Då syns liksom inte klänningen.... :-P

• La Lola
    sevgilim skrev 2011-10-09 21:40:25 följande:
    Täckbyxor är säkert värmande, men det knallar man inte runt i när man har klänningen på sig..till stan...  Då syns liksom inte klänningen.... :-P
    Kappa....?
  • thelifesaviour

Jag tycker de är utmärkta! Köpt mina på Gina tricot. Rekommenderas, särskilt om man inte trivs i varken termobyxor eller kappa. ;)

• sevgilim

Jag vet inte vad du har för kappa, men min räcker till knäna, och har man tunna strumpbyxor, så fryser man

• La Lola
    sevgilim skrev 2011-10-09 21:43:23 följande:
    Jag vet inte vad du har för kappa, men min räcker till knäna, och har man tunna strumpbyxor, så fryser man
    Min går en liten bit nedanför knäet o så har jag ju stövlar till kjol o då blir det inte mycket kvar däremellan.
  • roffe

Jag köpte för 50 kr på citygross. Sköna, dock skitsmå i storleken. 42 va som en 38:a ungefär.

Och det är 2 ränder på rumpan som på barnstrumpbyxor, det gillar jag inte. Ska ha dom som långkalsonger hehe. 

• Mamma SL
    roffe skrev 2011-10-09 23:12:05 följande:
    Jag köpte för 50 kr på citygross. Sköna, dock skitsmå i storleken. 42 va som en 38:a ungefär.

Och det är 2 ränder på rumpan som på barnstrumpbyxor, det gillar jag inte. Ska ha dom som långkalsonger hehe. 
    ´Samma Med de på Ica Maxi. De var inte alls sräskilt sköna eftersom de där sömmarna hamnade för långt ner och liksom gjorde ett extra stjärtveck fast nere på låren.
Svar på tråden Termoleggins?