• Katten Ceasar

Vilket babyskydd tycker ni är bäst??

Nu finns det så otroligt många märken vad det gäller babyskydd och jag kan inte alla. Men ni kanske kan mer än mig och kanske har redan köpt ett babyskydd?!

Så vilket babyskydd tycker ni är bäst??

Vi kan ju göra en lista, så om nån annan kommer på nåt mer märke än det som redan står på listan så kan man ju fylla på det med det. Om ni förstår vad jag menar??

• Svar på tråden Vilket babyskydd tycker ni är bäst??
  • evelina85

jag har köpt en tysk bilbarnstol från Lidl..märket e kiddyprotect, o jag hoppas att den ska vara bra, har inte hört något om dem, men den e iaf godkänd...

• Monstermamman

Helt klart Akta Gracos Auto Baby med bas. Suveränt!

• Mysiga tjejen

vi har köpt acta graco, en nyare stol och hoppas att den ska vara bra.............

• Emmec

Vi har fått en ny Akta Gracos Auto Baby med bas i julklapp. Verkar vara hur bra som helst. :)

• Mysiga tjejen

alltså den där autobaby med bas

• Smultronblomman

Vi köpte en Maxi-Cosi Cabrio, och den tycker jag har varit kanon. Valde den framför andra pga att det skulle vara bättre sidokrockskydd på den....

• Tingilya

Vi har en Britax baby safe, jättebra!

• missteddy

vi har köpt en autobaby med bas 2 har inte använt den än men den verkar bra

• CLT

E såna me "bas" generellt dyrare?? (de e så´n man "klickar" i, slipper krångla me bältet??) Va kostar de ca? (har ingen koll alls, har precis tagit mej igenom barnvagnsdjungeln ;)

• Hildis

Britax Baby Safe Plus (har 5-punktsbälte) har fått en massa utmärkelser för sin säkerhet.

• Tingilya

Men sen tycker jag inte att det var så mycket krängel med bältet när man väl kom på hur man gjorde..gick i ett nafs

• missteddy

norrmalt pris är för autobaby med bas ca 1600 men under min gravitet har den varit på månadensvara på babyproffsen två gånger. jag betalade bara 988 för våran

• jelt

Britax baby safe plus är kanon. Var det säkraste skyddet på marknaden när vi köpte vårt, 2004.
    Har nu fortsatt med Britax, vilket vi är nöjda med!!!

• 4barnsMom

Har med en Graco med bas. Kosta 998:-, men ord brukar ligga på 1298:--1500:- ca. Ofta är de ute på nåt erbjudande för de är sååå populära...

Är ju så smidigt att bara klicka dit, har bökat med bältet på båda de andra barnen och detta är en befrielse!

• Mysiga tjejen

jag betalade också 988 kr på babyproffsen för våran akta graco, det var billigt i oktober tror jag eller var det nov men de gick fort åt..........sen skulle den kosta 1595 kr

Svar på tråden Vilket babyskydd tycker ni är bäst??