• Malinison

Orkar inte mer...

Hej, måste få skriva av mig lite....väntar mitt andra barn och med första så jobbade jag till en månad innan ca då jag jobbade med barn i åldern 1-3 år. Men jag är såå j*vla trött denna gång och vill bara ligga hemma och sova. Jobbar även denna gång med barn i åldern 1-3 år bär inte så mkt, eller försöker iallafall! Men är inte alls mentalt laddad å jobba längre *suck* Är i vecka 12, börjar få ont och är skit trött *morr*
    Någon mer som vill dela med sig? Är det bara jag som känner såhär? *snyyft*

• Svar på tråden Orkar inte mer...
  • Lena

Jag är oxå mycket tröttare gång två, men så har jag låga järndepåer oxå.

• kishi

Jobbar också med små barn och har nu insett att det inte går längre. Jag är i vecka 10 och har mått illa sen vecka 5, blir bara värre och värre för varje dag som går. I fem veckor har jag kämpat mej till jobbet och i princip säckat ihop varje dag. Jag känner mej otillräcklig, att jag inte kan göra ett bra jobb, jag är inte alls närvarande.Energin går ju till att klara av dagen. Jag har sånt illamående att jag kan kräkas för minsta lilla, felaktig rörelse, en doft, va som helst, När det är som värst gäller det att ligga blickstilla utan intryck. Imorrn ska jag ringa chefen och berätta och säga att jag kommer uppsöka läkare och be om sjukskrivning. Vägrar läkaren sjukskriva mej vet jag inte vad jag ska göra...

Svar på tråden Orkar inte mer...