• Svar på tråden 14år och gravid <3
  • Br0k3n

tkr du är grymt stark som valt att skaffa barn. Jag är också säkert på att du kommer göra det bästa för barnet

• Meus Veritas

Vad ska man säga, ett barn som tror hon är redo för att ta hand om ett barn. Bara det visar ju på mognadsnivån.......

• niccik

Zippo & dendär91: Tack så mycket :)

Wilma84: Har du inget bra att säga behöver du inte säga något alls. :) 

nicolesbebis.blogg.se - 14år och gravid ♥
  • Empiiis

Önskar dig lycka till och hoppas du inte slutar som hon micah eller vad bloggen nu heter.

• Meus Veritas

Bara för att du inte gillar min åsikt betyder inte att den inte är bra.
    Förbered dig istället, för du lär knappast få applåder av medparten av folk de närmsta åren.

• niccik

Wilma: och så bitter som du är så kan inte du ha fått mkt applåder i ditt liv. 

niiccie.blogg.se - 14år och gravid ♥
  • Romantik
    niccik skrev 2011-10-10 20:23:31 följande:
    Zippo & dendär91: Tack så mycket :)

Wilma84: Har du inget bra att säga behöver du inte säga något alls. :) 
    Åjo. Man kan inte bara förvänta sig att få beröm här i livet. Ta kritik är något man också måste öva sig på. Och som du ska lära ditt barn.

Jag är emot barn som skaffar barn, men ja, när det händer hoppas jag helt enkelt att de gör det bästa de kan för barnet. Och tar så mycket hjälp från vuxna som möjligt. Jag hoppas verkligen det går bra för dig och din bebis, och att du tar all hjälp som går att få.
  • jaghopparhögt
    Br0k3n skrev 2011-10-10 20:12:05 följande:
    tkr du är grymt stark som valt att skaffa barn. Jag är också säkert på att du kommer göra det bästa för barnet
    På vilket sätt är det starkt?
Svar på tråden 14år och gravid <3