• Anonym

    Hur får man tag i knark?

    Ska väl börja med att säga att jag INTE ska köpa knark! Jag bara undrar eftersom man läser överallt om folk som knarkar, köper droger osv. Massa skit hit och dit. Låter ju som att var och varannan person testar på droger! Hur fan får folk tag på det? Jag bor i en stad där det förekommer väldigt mycket droger, men jag har inte den blekaste aning om hur man får tag på det, och då är jag ändå ung och känner folk som känner folk som "knarkar". Men jag har verkligen ingen aning. Har visserligen aldrig varit intresserad av att testa eller få reda på det, så har aldrig försökt, men ändå.

    Så min fråga; hur får man tag på ex. hasch, tabletter osv? 

  • Svar på tråden Hur får man tag i knark?
  • Anonym
    Anonym (ett) skrev 2011-10-10 21:20:45 följande:

    Vad fick du fram när du googlade?


    Inget vettigt..
  • Anonym

    Man frågar rätt personer; alltså någon man vet använder knark.

  • Anonym

    Ring till polisen och fråga. De borde kunna ge sådan information i utbildningssyfte.

  • Anonym (jovisst)

    Om du nu inte är intresserad av att köpa så varför undra?

  • Anonym
    Anonym (jovisst) skrev 2011-10-10 21:57:37 följande:
    Om du nu inte är intresserad av att köpa så varför undra?
    Ja, det är väl lite samma som om man inte vet hur titanic sjönk men alla andra pratar om det hela tiden - skulle inte du också vilja veta det då? 

     
  • Anonym

    Inte särskilt svårt.. Men rör man sig inte i dem kretsarna så klart att det inte dyker upp så tydligt. Oftast finns det speciella platser att gå till där det langas eller där man visar sitt intresse. Självklart sprids inte det hej vilt med tanke på poliser och att det är olagliga handlingar. Men Har man kontakterna så tar det inte många minuter att få tag i knark. Ungefär lika lätt att få tag i som att ta sig till systemet. 

  • Anonym

    Fråga dina 10 närmaste vänner under 30 år så kan nog minst en av dom ge dig ett nr... jag har minst 3 som jag kommer på direkt. Bara att ringa så har du röka, X, heroin, amfetamin, ritalin, kokain, roppe hemma innom ett par timmar. Och nej, jag har aldrig testat... bara förvarat.

  • Anton Ring

    I dagens segregerade samhälle, så är det bara bege sig till närmaste ghetto så kommer dom på rad om du ser lite frågande ut.

  • Anonym

    För cannabis rekommenderar jag christiania, utbudet är mirakulöst och man kan prova produkten ohindrad där man står.
     

  • Anton Ring
    Anonym skrev 2011-12-14 20:43:27 följande:
    För cannabis rekommenderar jag christiania, utbudet är mirakulöst och man kan prova produkten ohindrad där man står.
    Dock olagligt än så länge.
    Dock så håller ju Köpenhamns kommun utforma ett "coffeshops" system ala Holland just nu.
  • Anonym
    Grätchen skrev 2011-10-10 22:12:17 följande:
    På Flashback lär du nog få bättre tips.
  • Ninadina
    man kan få tag på droger på olika sätt jag känner ett av sättet är t.e.x om man har kontakter , vill säga man känner någon som langar så kan man alltid fråga om man kan köpa . det är oftas billigt men om det är dyrt så brukar det betyda att det är bra varor. Flört
  • Rakad Apa

    Jag bodde i Oslo i flera år, där såldes det relativt öppet på gatan. De få gångerna jag köper gräs så är det oftast via vänner eller personer som vänner har introducerat. Flyttade nyligen till en ny stad där jag känner typ ingen, men träffade en snubbe på krogen som sålde.


    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
Svar på tråden Hur får man tag i knark?