• Moo

Ståbräda till Babyjogger city mini ?

Hej, någon som har eller vet om det fungerar med ståbräda till city mini? Älskar vår mini men jag skulle vilja ha den till båda barnen när man inte orkar ha syskonvagn med sig.

Om du har haft ståbräda tilll den, vilken sort?

Hoppas på hjälp!

Kram Jenny - www.jennyn.se

• Svar på tråden Ståbräda till Babyjogger city mini ?
  • Majomajo

Vi har babyjoggers egen och den ska funka, men hittills har vi bara haft den på selecten. Kan testa på minin imorgon.

• Moo
    Majomajo skrev 2011-10-11 04:45:43 följande:
    Vi har babyjoggers egen och den ska funka, men hittills har vi bara haft den på selecten. Kan testa på minin imorgon.
    Åh tack snälla, gör gärna det! Ska på barnmässan i helgen o där ställer BJ ut men hade gärna haft ståbrädan innan så att jag får med mig båda barnen på mässan

Kram Jenny - www.jennyn.se
  • L i n d a 78

Vi har en buggy board och den funkar att sätta dit men jag tycker inte det är så smidigt att köra med ståbräda. Vagnen blir väldigt trögstyrd men vi har ändå använt den en hel del och stora killen gillar att åka på den.

• bohusbebis

Vet inte om det har kommit adapter till BabyJogger ännu, men www.mountainbuggy.com (UJ mfl) har gjort en fräck ståbräda som även funkar som "kickboard". Det finns adaptrar för att passa deras egna vagnar (UJ/Swift) och nu i höst kom även en adapter som passar på Phil&Teds och Bugaboo Cameleon. Vi har en Freerider som vår 6-åring älskar att kicka runt på (fast han nog är i största laget nu). Men syskonet bör nog vara 3-4 år för att denne ska fixa att åka på den när den inte är fast vid vagnen.

• Moo
    Majomajo skrev 2011-10-11 15:11:21 följande:
    Har inte hunnit testa ännu, men den funkar suveränt till Selecten och enligt BJ funkar den till alla city-modeller www.babyjogger.com/faq.aspx faq11
    Tack´, jag såg det på hemsidan, blir nog ett inköp inom kort!

Kram Jenny
Svar på tråden Ståbräda till Babyjogger city mini ?