min pojkvän och hans ex skickade sexmess och nakenbilder på sig själva till varandra. snälla hjälp!
Jag är förkrossad och vet inte vad jag ska göra. Egentligen får jag skylla mig själv som inte kunde hålla min svartsjuka och nyfikenhet borta. Jag gjorde det man aldrig ska göra, jag kollade min pojkväns sms och fann det som man absolut inte vill se. Han och hans ex har haft långa och känslosamma diskussioner med varandra, de har även haft sex konversationer via sms där de beskriver i detalj vad de vill göra med varandra. Min pojkvän har flera gånger påpekat att deras sexliv var så grymt och härligt och beskrivit i detalj hur han älskade att ha sex med henne. De har även skickat nakenbilder på varandra, ju mer jag läste ju mer fann jag. Han frågade henne om de skulle sova ihop i helgen men tur nog så var hon inte hemma. Det hindrade dom inte från att bestämma att de skulle ses i veckan. Och även om jag inte ville se så kunde jag inte sluta läsa. Och jag är så ledsen, jag är förstörd.
Jag älskar honom över allt annat, han är den jag vill vara med. Vi har dejtat i tre månader nu, vi har ännu inte uttalat att vi är tillsammans för att han är rädd för att binda sig. Men vi är exklusiva så ingen av oss har rätt till att vara med någon annan. Vi både skulle lämna den andra om någon varit otrogen. Nu sitter jag här med gråten i halsen och tankarna snurrar runt ''vad hade jag väntat mig egentligen..'' De var ett par under ett års tid, och han hade väldigt starka känslor för exet, men hon lämnade honom och mitt i allt kaos träffades vi. Vi blev ett par fort och tog en semester ihop för att komma iväg från allting. Bara för att få vara i fred med varandra. Han och exet sa upp all kontakt med varandra, han tog bort henne som vän på fb så allting såg så lovande ut..tills nu. När jag läste mig till att det inte går en enda dag utan att han tänker på henne, att han undrar hur det hade varit om de fortsatt att träffas. Slag efter slag i magen när jag läste alla hans fina ord till henne om vilken underbar och fantastisk tjej hon är, att hon är den bästa han någonsin har träffat. Den snyggaste och sexigaste och hur han går igång på hennes bilder och hennes sex sms. Hur han inte skulle kunna hålla sig borta ifrån henne när de träffas för att kolla på film. Mitt hjärta blöder, allting brast ikväll. Och det enda han säger till sitt försvar är att det är som det är. Jag tröstar mig med att han kanske bara vill ligga med henne en sista gång för att gå vidare med mig på riktigt sen. Jag vet hur dumt det låter, men ibland kan det ju vara så att man bara behöver ett avslut? Eller måste jag inse det faktumet att han inte är över sitt ex? Jag trodde inte att vuxna människor betedde sig såhär.