• Anonym (förkrossad)

min pojkvän och hans ex skickade sexmess och nakenbilder på sig själva till varandra. snälla hjälp!

Jag är förkrossad och vet inte vad jag ska göra. Egentligen får jag skylla mig själv som inte kunde hålla min svartsjuka och nyfikenhet borta. Jag gjorde det man aldrig ska göra, jag kollade min pojkväns sms och fann det som man absolut inte vill se. Han och hans ex har haft långa och känslosamma diskussioner med varandra, de har även haft sex konversationer via sms där de beskriver i detalj vad de vill göra med varandra. Min pojkvän har flera gånger påpekat att deras sexliv var så grymt och härligt och beskrivit i detalj hur han älskade att ha sex med henne. De har även skickat nakenbilder på varandra, ju mer jag läste ju mer fann jag. Han frågade henne om de skulle sova ihop i helgen men tur nog så var hon inte hemma. Det hindrade dom inte från att bestämma att de skulle ses i veckan.  Och även om jag inte ville se så kunde jag inte sluta läsa. Och jag är så ledsen, jag är förstörd. 

Jag älskar honom över allt annat, han är den jag vill vara med. Vi har dejtat i tre månader nu, vi har ännu inte uttalat att vi är tillsammans för att han är rädd för att binda sig. Men vi är exklusiva så ingen av oss har rätt till att vara med någon annan. Vi både skulle lämna den andra om någon varit otrogen. Nu sitter jag här med gråten i halsen och tankarna snurrar runt ''vad hade jag väntat mig egentligen..'' De var ett par under ett års tid, och han hade väldigt starka känslor för exet, men hon lämnade honom och mitt i allt kaos träffades vi. Vi blev ett par fort och tog en semester ihop för att komma iväg från allting. Bara för att få vara i fred med varandra. Han och exet sa upp all kontakt med varandra, han tog bort henne som vän på fb så allting såg så lovande ut..tills nu. När jag läste mig till att det inte går en enda dag utan att han tänker på henne, att han undrar hur det hade varit om de fortsatt att träffas. Slag efter slag i magen när jag läste alla hans fina ord till henne om vilken underbar och fantastisk tjej hon är, att hon är den bästa han någonsin har träffat. Den snyggaste och sexigaste och hur han går igång på hennes bilder och hennes sex sms. Hur han inte skulle kunna hålla sig borta ifrån henne när de träffas för att kolla på film. Mitt hjärta blöder, allting brast ikväll. Och det enda han säger till sitt försvar är att det är som det är. Jag tröstar mig med att han kanske bara vill ligga med henne en sista gång för att gå vidare med mig på riktigt sen. Jag vet hur dumt det låter, men ibland kan det ju vara så att man bara behöver ett avslut? Eller måste jag inse det faktumet att han inte är över sitt ex? Jag trodde inte att vuxna människor betedde sig såhär.  

• Svar på tråden min pojkvän och hans ex skickade sexmess och nakenbilder på sig själva till varandra. snälla hjälp!
  • Anonym

Jag e ledsen gumman men jag tycker inte du skall satsa på en person som helt enkelt inte har samma mål som dig. När du älskar dig själv kommer du finna den rätta och ni kommer komma så långt ni vill i den relationen. Men här säger det bara stopp. ni har reda stött på det värsta man kan göra i en relation. han frästelsen efter sitt ex å du den sårade då din kärlek springer och söker kärlek hos sitt ex. lämna nu eller så kommer du förstöra din självkänsla helt å leendet som du bär kommer försvinna och du blir grå..Du lever en gång ge dig själv det du är värd. och det är långt ifrån en relation med en kille som denna. han är inte klar med sig själv heller.

• Anonym (förkrossad)

Även om jag vet att det inte är någonting att satsa på, så är det de enda jag vill. Jag som trodde att vi hade något speciellt, allt fint han sagt om mig, det gör så ont att han bara sa det för att det är vad man vill höra. Jag har förstått att jag bara är rebound tjejen eller något liknande, men jag känner mig så förnedrad och kränkt. Jag hade inte den minsta aning om att han kände som han gjorde för sitt ex. Mitt intryck var hela tiden att vi var lyckliga med varandra och det nästan höll på att bli vi. ''jag vet att jag gör fel som skriver som jag gör till dig, men jag kan inte låta bli. eller att det är snällt mot tjejen jag träffar. ändå kan ja inte låta bli'' Dessa ord som han skrev till henne ekar i huvudet och går runt hela tiden. Om han visste det, varför fortsätta då :( 

Hur klarar jag av att gå vidare om han går tillbaks till sitt ex? kan de  verkligen bli lyckliga?
    Tårarna bara rinner, ögonen svider och varenda del av kroppen värker. Jag vet att jag borde lämna och gå vidare, men det är lättare sagt än gjort. Inte trodde jag att den finaste historien skulle få detta slut,  det vi hade var som en saga. Åtminstone var det vad jag trodde.. 

• Anonym
    Anonym (förkrossad) skrev 2011-10-11 00:01:55 följande:
    Jag gjorde det man aldrig ska göra, jag kollade min pojkväns sms och fann det som man absolut inte vill se. Han och hans ex har haft långa och känslosamma diskussioner med varandra, de har även haft sex konversationer via sms där de beskriver i detalj vad de vill göra med varandra.

Just därför kollar man regelbundet sin pojkväns sms. Han ska inte ha några hemligheter för sin flickvän. Se det inte som något man absolut inte får göra. Mobilen är inte helig. Vill han inte visa den frågar man: "har du något att dölja?"

Min pojkvän har flera gånger påpekat att deras sexliv var så grymt och härligt och beskrivit i detalj hur han älskade att ha sex med henne.

Han frågade henne om de skulle sova ihop i helgen men tur nog så var hon inte hemma. Det hindrade dom inte från att bestämma att de skulle ses i veckan.  Och även om jag inte ville se så kunde jag inte sluta läsa. Och jag är så ledsen, jag är förstörd.

Jag älskar honom över allt annat, han är den jag vill vara med. Vi har dejtat i tre månader nu, vi har ännu inte uttalat att vi är tillsammans för att han är rädd för att binda sig.

han kanske bara vill ligga med henne en sista gång för att gå vidare med mig på riktigt sen. Jag vet hur dumt det låter

Jag trodde inte att vuxna människor betedde sig såhär. 

Detta är verkligen inte en "pojkvän" som är värd varken din kärlek eller dina tårar.

Be honom försvinna och hitta en riktig man, det känns svårt precis när det tar slut men det går
  • Anonym (Sussi)

Kan lova dig att han absolut inte kommit över sitt ex! Lämna honom direkt annars kommer du snart själv att vara den som blir lämnad. Jag har själv gjort precis en sådan grej, jag skrev såna sms som du beskrvier med mitt ex medans han dejtade/var tillsammans med en annan tjej som han nyligen hade träffat, dom var tillsammans hela ett år faktiskt MEN flera gånger under deras förhållande skrev vi sex sms å liknande å en dag lämnade han henne, vi hade de underbara sexet som vi fantiserat om i ett års tid å idag är han å jag fortfarande tillsammans å nu har de gått 5 år så jag lovar dig, skriver man så till sitt ex så har man inte kommit över henne eller honom. Lycka till! Kram

• Styvmodern

Givetvis så kan du inte stanna i detta... Varför ska du lägga tid och kärlek på någon som är kär i sitt ex? Hade jag hittat något sådant som min man skrivit hade det varit tack och goodbye... Aldrig att jag hade accepterat något sådant... Han har inte kommit över sitt ex ännu och varför ska du vara surrugat?

Jag brukar akta mig för att ge rådet lämna för man har ju ofta inte hela sanningen... Men detta tycker jag är riktigt magstarkt.

Gå ur detta rakryggat så lovar jag att du växer av att det är du som tar steget...

Stort lycka till och du är värd bättre...

• Akkakk

Tyvärr så låter det här som en kille som du nog inte kommer kunna ha ett sunt förhållande med.

Man ska väl inte skrika "dumpa!" men jag kan inte riktigt se hur det skulle kunna hålla, han verkar uppenbarligen inte respektera dig nog för att hålla tassarna borta från exet.

• Anonym (förkrossad)

Tack för att så många orkat ta er tiden att stötta mig. Ikväll ska vi träffas och prata igenom allting. Jag önskar att jag var så stark att styra av mötet ikväll och bara säga att det inte finns något mer att säga. Men det gör så ont i hjärtat och jag vill bara se och träffa honom en sista gång. :( Alla sms ekar i huvudet och jag får inte bort deras bilder. Så fort jag blundar dyker de upp. Jag är glad att du fick tillbaka din pojkvän och att han lämnade den andra tjejen. Jag kan inte låta bli att hoppas på att samma sak ska hända oss hur fel det än är. Det är som om en del av mig blundar för det uppenbara. Att han inte är över henne och fortfarande kär i exet för att jag inte vill att det ska va så. Men jag ska ta mig ur detta, hur gör jag? Hur klarar jag det? När jag levt de senaste månaderna i tron om att vi hade ett underbart förhållande till varandra? :(

• Anonym (Lämna!)

Jag är inte en av dem som brukar skriva att man ska ge upp i första taget, men ärligt talat är ju det här inte acceptabelt! Det enda jag kan säga är att det var tur att du upptäckte han egentligen är nu och inte efter ett par år när man är mer "fast". Själv hittade jag mitt ex på 3 dejtingsidor när vi varit ihop ett par månader (aktiv varje kväll)...har haft ågren för att jag kunde göra en sån grav missbedömning av hans personlighet. Men jag tror att ett par månader helt enkelt är för kort för att man ska kunna lära känna nån ordentligt. Gå vidare!! Själv mådde jag piss ett långt tag efter, men nu har jag hittat en MYCKET bättre kille (fortfarande, efter lång tid) och jag är så GLAD att jag upptäckte det så att jag inte slösade bort mer av mitt liv på idioten.

• Anonym (förkrossad)

Det som sårar mig så mycket är att kvällen innan jag hittade detta så sex smsade han me tjejen när jag låg bredvid och sov. Vår kväll hade varit fantastisk och pratat om framtiden. Och så snart jag somnAt skriver han detaljerat till exet hur han vill ha sex med henne, och frågar om de ska äta middag okolla på film i veckan. När jag sedan går in i duschen morgonen därpå skriver han att han blev ledsen över att hon inte skickat ett godmorgon sms som han hoppades på att få. När pojkvännen hoppade in i duschen så snokade jag i hans telefon och fann allt detta. Om han skulle ångra sig och inte träffa exet i veckan som han sagt flera gånger att han vill. Tycker ni det är fel av mig att ge han en sista chans då?

• Anonym (Lämna!)

Ge honom för guds skull ingen chans till!!! Jag tycker det har säger mycket mer om hans personlighet än hans känslor för exet. Det är faktiskt inte ett normalt beteende, och det är det som är huvudproblemet.

Svar på tråden min pojkvän och hans ex skickade sexmess och nakenbilder på sig själva till varandra. snälla hjälp!