Tjock eller smal? Vad anser ni?
173 cm lång. Väger 72 kg. Kvinna.
Svårt att säga när ni inte ser bild, men vad är det första ni tänker? Tjock? Smal?
Tell me!
173 cm lång. Väger 72 kg. Kvinna.
Svårt att säga när ni inte ser bild, men vad är det första ni tänker? Tjock? Smal?
Tell me!
Normal kroppsbyggnad =) väger som du ska väga. Det sägs väl att man ska väga ungefär som man e lång??
jag är 162 typ väger 71kg och jag är övervikt,,,, men ändå är jag inte överdrivet tjock... har ju den dära envisa hängmagen efter förlkossningen.
Några få extrakilon, men inget som man reagerar på, är väl det jag "ser" när jag försöker göra en bild med de måtten. Kan ju även vara en supersmalis med megabröst x)
eftersom muskler väger mer än kropps fett är de ju jättesvårt, ja tror att du är vacker som du är.
Svårt att säga. Vore bra med en bild.
Får man fråga varför frågan ställs?
Svårt att veta
Normal
Normalvikt.
Normal.
Jag tänker lite tjock. Jag har ungefär samma och jag tycker att jag är tjock. Men jag har inga muskler.
Smal/normal
Tjock. Jag är längre och väger 15kg mindre och har liiiite mage, annars rätt smal, så med +15kg blir jag nog rätt så tjock.
Ditt bmi ligger på 24 och det anses som normalviktigt, skulle du väga 50 kg skulle ditt bmi vara 16 ch du skulle därmed vara mycket underviktig.....
Jag väger 56 kg till samma längd och ser mig själv som väldigt smal...
Ungefär som mig fast nu efter graviditeten har jag några kg till. Väger annars helst kring 68... men det var rätt längesen. Normalviktig och det minsta du ska väga är 59kg annars blir du underviktig. Det mesta 75kg annars räknas du som överviktig.
Beror ju på om du har muskler på kroppen eller mest fett. Helt omöjligt att säga.
Det är så olika, du kan vara ganska så fin i kroppen, musklad och slank. Men så kan du ju vara helt otränad och ganska flabbig i hullet. Har du muskler?
Jag är 167 och väger 83, ska ner i vikt.
När jag vägde 70 så hade jag strl M nu måste jag ha L.
Men det som växer på mig är tuttar rumpa mage. Lite på låren men inte mycket. Rumpan blir inte bred utan mer utåt. Så jag ser inte ut som om jag är en tjockis men jag tycker ju det. Har väldigt muskulösa ben och överkropp när jag tränar, nu är det lite fett över allt. Ingen tror att jag gått upp så mycket men öl vin mycket mat och ingen träning sätter sina spår....