• Anonym (gullan)

Sextips för flator

Snälla hjälp mig med lite sextips oss tjejer emellan.. Jag har haft ett förhållande med en tjej men det var ju ganska same same i sängen till slut, men sen har jag ingen annan erfarenhet. Så vad brukar ni andra tjejer göra, vad är skönast??

• Svar på tråden Sextips för flator
  • Catty

Hur menar du med ganska lika? Strapon tycker jag låter super sexigt har ni prövad det? finns ju en hel del leksaker för tjejer om man vill pröva sig fram. Själv har jag bara använt fingrar och mun;)

• Anonym (gullan)

Ja men att det blir liksom inte spännande och man har inga idéer.. som missionären för hetron!
    Jag känner väl sådär för strapon men har inte provat.. men vill ha mer tips på typ ställningar som brukar vara bra osv. 

• Anonym (sexar med tjej)

Nu är jag kille men tänker tipsa om allt jag och min tjej gör som även två tjejer kan göra tillsammans.

Hon gillar när jag tar på, smeker, masserar, kysser hennes bröst och suger på vårtorna.

Vi älskar båda oralsex och ger varandra både enskilt och i 69.
    Jag brukar slicka henne bakifrån när hon står på alla fyra, eller när hon ligger på rygg, gärna med en kudde under rumpan eller henne sittande på knä eller på huk över mitt ansikte.

Vi använder även leksaker som massagestav med vibrator och analplugg.

När jag använder handen/fingrar brukar jag börja med att ligga brevid henne på sidan och hon på rygg. Smeker henne över brösten, magen, låren och mellan benen.
    Efter en stund brukar jag ställa mig på knä brevid henne, då kommer jag åt bra och blir inte så trött i armen/handen.

Ibland kör jag enbart klitorisstimulering med tunga eller fingrar och ibland två fingrar in på G-punkten och tungan på klittan.

Ibland slickar jag hennes fitta samtidigt som jag stimulerar henne analt med finger eller analplugg.

Ibland stimulerar jag hennes anus med tungan (nej, det är inte äckligt om hon skött sin hygien) samtidigt som jag använder massagestaven vaginalt eller så smeker hon sin klitta och bröst själv samtidigt.

• Anonym

Älskar att halvligga i soffan medans min tjej rider mitt ansikte och jag jag smeker hennes Fitta/ anus. Samtidigt använder jag min rabbit på mig själv.

Svar på tråden Sextips för flator