bra lelo vibrator?
Någon som har erfarenhet från en vibrator med märket Lelo? Jag är på jakt efter en kraftfull vibrator som är så tyst som möjligt.
Någon som har erfarenhet från en vibrator med märket Lelo? Jag är på jakt efter en kraftfull vibrator som är så tyst som möjligt.
Ina så klart en "riddare i natten" tycker jag är bäst för man kan växla mellan g.punkt och
klitoris stimulatorn.Här har Du en länk till en seriös shop med bra priser som har hela
sortimentet av Lelo http://www.pharmashop.se/category.html?category_id=27
Bästa hälsningar
Natalia
De är tysta (och uppladdningsbara) - men inte tillräckligt kraftfulla (för mig). Men - tyvärr är väl det kanske en svår kombination - tyst och kraftfull?
(jag har köpt fyra olika, efter att ha "shoppat loss" när mitt lokala apotek sålde ut till 50% i somras
(RFSU:s In lust we trust = Lelo-produkter)
Jag skulle säga Lelo Gigi. Den är kraftfull och rätt tyst. =)
Ja det är inte lätt jag tror också det är svårt att hitta nån Lelo både tyst o stark.
Varför inte testa nån Rabbit inte tysta men urstarka här finns mycker att läs om olika
vibratorer också http://www.kopa-sexleksaker.se/?s=lelo&x=14&y=4
Medans jag ändå skriver är det nån som har testat det här http://sensuva.blogspot.com/ska tydligen vara nåt otroligt i orgasmväg sälj tydligen makalöst i USA kostar där 22 usd
Jag är inte ute efter en dildo endast en vibrator, det är inte samma sak.. Har redan en rabbit och jag är inte intresserad av en till dilo. ENDAST vibrator.. Ingen som har nån bra att rekommendera?
Hej,
Jag köpte en Lelo SIri till min sambo i julklapp. Den är steglös och ganska kraftfull. Efter vad jag kan förstå så är hon mycket nöjd...en liten lekkamrat till oss båda två kan man säga även om det är jag som använder den på henne!
Mycket nöje! .
Av de fyra lelo-grejerna jag köpte, så var det nog den minsta (och billigaste) som jag var mest nöjd med - och det är en ren vibrator... absolut inget "sticka in"...
Mia: sv.lelo.com/index.php&groupName=MIA
ytterligare en av de fyra var en ren vib:
Nea: sv.lelo.com/index.php&groupName=NEA
... den tyckte jag dock var rätt värdelös fram till jag och maken en gång använde den tillsammans, samtidigt som vi hade sex (att den låg "på plats" mellan oss, och då stimulerade klitoris när han tryckte på" - och då var den betydligt trevligare
Dock är jag för båda produkterna glad att jag "fyndade" dem på 50%, för deras ordinarie pris vette tusan om jag skulle tycka att de var värda!
sen beror det väl på vad man tycker är viktigast? tystheten eller kraftfullheten... Lelo är nog det tystaste jag har provat på - men jag behöver kraftigare vib för att det ska funka...
Jag har den som heter Nea, (hehe passar väldigt fint eftersom jag heter Linnea och kallas ibland för Nea). Men det är en klitorisstimulator och den är helt underbar! Väldigt tyst jämfört med andra och den har väldigt många steg på vibrationerna. Så den är verkligen att rekomendera om du är ute efter en klitorisvibrator! =)
www.grooming.se/sv/artiklar/lelo-lily-black-satin-.html
Denna har jag önskat mig av min pojkvän, men jag skulle nog föredra att leka med den mer själv en att han skulle vara med, blir lite svårt att njuta annars tycker jag och koncentrera sig och slappna av, men så är ju jag iof ska man ha sex så har man sex vill man leka med sin sexleksak kan man göra det själv... Är mer för att leka själv en att ha sex, tycker det är lättare att komma då, då sambon kommer så snabbt, men det kan ju inte han rå på, men så är jag iaf.
jag köpte Lelo Gigi som ren klitt-vibrator och den är sååå najs.
Men låter en del faktiskt.
Okej aldrig testa dessa använder egentligen inte sex leksaker för tycker jag kan komma så bra på egen hand. Men skulle va nice om lelo fungerar. Jag skulle iaf få det bästa.