• Bedhead

Är OLW´s salt- och vinägerchips godare än Estrellas?

I need to know.

It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Svar på tråden Är OLW´s salt- och vinägerchips godare än Estrellas?
  • Kimona

Jag tycker de smakar likadant

• Bedhead
    Kimona skrev 2011-10-11 21:32:25 följande:
    Jag tycker de smakar likadant

Ok, lite mer vinäger hade inte skadat.
    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Trynträ

Det var rejält tryck i OLWs kan jag säga. Minns inte att Estrellas var lika starka men det var dock längesen jag åt dem. OLWs var nästan lite på gränsen till frätande. Fast goda var de.

• Trynträ
    Bedhead skrev 2011-10-11 21:33:43 följande:
    Ok, lite mer vinäger hade inte skadat.
    Då kommer du nog gilla OLWs bättre.
  • Bedhead
    Trynträ skrev 2011-10-11 22:05:50 följande:
    Då kommer du nog gilla OLWs bättre.

Låter så. Om det ínte vore för den förbannade LCHFén..
  • Trynträ
    Bedhead skrev 2011-10-11 22:20:59 följande:
    Låter så. Om det ínte vore för den förbannade LCHFén..
    Hehe. Ja då ska man nog hålla sig borta från chips öht. Fast nöjer man sig med en näve om dagen så kanske det inte är hela världen.
  • Bedhead
    Trynträ skrev 2011-10-12 16:07:02 följande:
    Hehe. Ja då ska man nog hålla sig borta från chips öht. Fast nöjer man sig med en näve om dagen så kanske det inte är hela världen.

Eller hur? Dessutom ska väl vinäger vara bra för viktnedgång, har jag för mig. Det verkar helt rimligt att man blir smal av salt- och vinägerchips,  nu när jag tänker efter.
  • Trynträ
    Bedhead skrev 2011-10-12 18:40:12 följande:
    Eller hur? Dessutom ska väl vinäger vara bra för viktnedgång, har jag för mig. Det verkar helt rimligt att man blir smal av salt- och vinägerchips,  nu när jag tänker efter.
    Ja då kanske det inte är helt fel att trycka i sig såna.
Svar på tråden Är OLW´s salt- och vinägerchips godare än Estrellas?