• Anonym (ägg)

Jag kan donera ägg!

Jag har hela mitt liv haft enormt lätt att bli gravid, räcker med att missa ett ppiller! 

Jag är väldigt frisk och hälsosam, tränar och äter nyttigt.

Jag vet inte om intresse finns men om det gör det donerar jag gärna ägg! Vill gärna hjälpa till och anser att det vore det minsta jag kan göra! Är det någon som är intresserad så skriv!  

• Svar på tråden Jag kan donera ägg!
  • Pimpinellan

Kontakta fertilitetskliniker och anmäl dig som äggdonator. Man får inte ge ägg till vem som helst,man måste gå via köer. Har du nån bekant som behöver ägg kan man göra korsdonation-du ger till nån annan och de får nån annans ägg.

• Anonym (Va?)
    Anonym (ägg) skrev 2011-10-12 15:13:57 följande:
    Jag har hela mitt liv haft enormt lätt att bli gravid, räcker med att missa ett ppiller! 

Jag är väldigt frisk och hälsosam, tränar och äter nyttigt.

Jag vet inte om intresse finns men om det gör det donerar jag gärna ägg! Vill gärna hjälpa till och anser att det vore det minsta jag kan göra! Är det någon som är intresserad så skriv!  
    Men....va? Du kan ju inte donera ägg via ett internetforum, du måste kontakta närmaste klinik och bli utredd och sen ihopmatchad med ett lämpligt par.

(Och ens lämplighet som äggdonator har såvitt jag vet inget att göra med om man själv har lätt att bli gravid. Det räcker med att äggen är fina för att man ska få donera.)
  • Angels

Önskar jag också kunde göra det, men mina ägg tål inte stimuleringen så bra och därför funkar det inte för mig. Men kontakta en klinik, det är brist i Sverige. Lycka till och tur att det finns de som vill och kan donera!

• Thuleslapper

Du får gärna vara min korsdonator Ifll det behövs
    Skulle jag inte lyckas med mitt FET kan det hända att vi behöver en donator och jag skulle bli glad om u kundr tänka dig att ställa upp.
    Du får gärna inboxa mig

• Anonym

Måste bara säga vilken underbar människa du är!!!! Det finns så många där ute som behöver just äggdonation och du anar inte vad du glädjer dem. Tyvärr behöver jag äggdonation men är för gammal här i sverige så vi måste åka utomlands!

Du är en ängel på jorden och önskar det var fler som du!!!!  Om du donerar så hoppas jag du får miljontals lycka här i världen.   

• Sharika

Vet inte om du fortfarande är intresserad av att donera ägg.. Men OM du är det så får du mer än gärna bli korsdonator via mej/oss och Uppsala akademiska. Det är bara att höra av dej till mej via meddelande så kan jag berätta mera... 

Ps. Håller med anonym här ovanför. Du är en ängel, och jag önskar också att det finns fler som du! 

Svar på tråden Jag kan donera ägg!