• altevi

Hur ser det ut för den blockerade personen på Facebook?

Om jag blockerar en person på Facebook, hur ser det då ut för honom/henne när man försöker komma in på min sida/söker på mitt namn? Ser det ut som att jag inte finns alls på Facebook eller står det att personen i fråga är blockerad? Nån som vet?

• Svar på tråden Hur ser det ut för den blockerade personen på Facebook?
  • altevi

Vad bra, tack för hjälpen :) Vill inte att det ska synas att just den personen är blockad, bara att det ska se ut som att jag inte har nån Facebook längre.

• kellikopter

du syns inte, och om ni har gemensamma vänner kommer personen inte se om du kommenterar på någon annans status heller :) du blir helt osynlig.

• altevi
    sportpappa skrev 2011-10-12 16:14:03 följande:
    Testa att logga ut ur Facebook och gör en sökning och se om du dyker upp då.
    Ja, det är ju det där jag är lite rädd för, att det ändå ska gå att se att jag har Facebook kvar, via Google eller nåt annat... Hmm...
  • E466

Borde gå via Google att se "profilen" (utan detaljer) om du inte fixar med inställningarna. Men spelar det någon roll?

• Isbit

Men om man söker den personen på google och det kommer upp en länk om facebook.
    Finns den personen på facebook då fast att jag inte kan söka denne?

• sportpappa
    Isbit skrev 2011-10-12 19:27:08 följande:
    Men om man söker den personen på google och det kommer upp en länk om facebook.
    Finns den personen på facebook då fast att jag inte kan söka denne?
    Japp, själva sökresultatet i Google kan vara cachat så det kan vara ett gammalt resultat, men om man klickar på länken så kommer man till en sida som visar att du finns på Facebook.
  • altevi
    E466 skrev 2011-10-12 19:14:02 följande:
    Borde gå via Google att se "profilen" (utan detaljer) om du inte fixar med inställningarna. Men spelar det någon roll?
    Ja, lite roll spelar det allt. Om jag får välja vore det bästa om det inte syns alls.
Svar på tråden Hur ser det ut för den blockerade personen på Facebook?