Herpes runt analöppningen, svimmar nästan när jag bajsar..!
Nu verkar jag ha fått mitt tredje herpesskov på tre år, jag har lika ont som alla andra gånger! Har haft ont i några dagar, men har inte förstått att det var herpesen som var på besök. Har trott att jag "spruckit" nån gång när jag bajsat och att det inte läkt ordentligt och att det var därför som jag har haft ont. Oj så fel jag hade! Jag ORKAR verkligen inte med den här smärtan. Det gör ont vad jag än gör; går, sitter, ligger m.m. Har ett jobb där jag går väldigt mycket och varje steg är en pina!
Hade hoppats på att jag inte skulle behöva bajsa idag, men nä.. Det behövdes. HELVETE säger jag bara, det gjorde så ont att jag höll på att svimma av smärtan. Kan man göra nåt åt smärtan?! Det är en riktigt mardröm att gå på toaletten nu, jag verkligen fasar för det.
Jag har Aciklovir 400mg hemma som jag åt när jag var gravid i förebyggande syfte, visst borde jag kunna äta dom nu? Har fått 200mg förut som skulle ätas 5ggr/dagen. Borde väl funka om jag äter en tablett två gånger om dagen, av 400mg?
Hjälp, snälla! Jag orkar verkligen inte med det här