• Afrodisiac

Vad har ni för "fittsmak"?

Tjej som kille, vilken sorts fitta känner ni tänder er mest av dessa två:

1. Porrfitta (dvs helt platta/släta, utan synliga eller med minimala blygdläppar?

2. Köttigare fitta där man kan se blygdläpparna, som ofta också är lite större och "fylligare"? 

• Svar på tråden Vad har ni för "fittsmak"?
  • Sons

Spelar ingen roll....bara den är rakad och blöt.

• Emmi27
    Sons skrev 2011-10-12 20:56:46 följande:
    Bullfittor är trevliga...
    Blir så jävla smuligt i sängen bara..
  • worker

Spelar ingen som helst roll. Kollar du noga på porrfilm så har de sällan "porrfittor", det ser ut så på lite längre håll bara. Jag gillar min flickväns fitta och skulle göra det hur den än såg ut. Jag trodde du skulle fråga hur det smakade när jag läste rubriken. :)

• Afrodisiac
    worker skrev 2011-10-12 20:57:41 följande:

Spelar ingen som helst roll. Kollar du noga på porrfilm så har de sällan "porrfittor", det ser ut så på lite längre håll bara. Jag gillar min flickväns fitta och skulle göra det hur den än såg ut. Jag trodde du skulle fråga hur det smakade när jag läste rubriken. :)

Jag var tvungen att kalla det för porrfitta, mest för att så många porrstjärnor har minimala blygdläppar. Tror inte att jag kollar på "fel" porrfilmer

Hahah, ja, så kan man också tolka rubriken! Men du får gärna skriva om smaken eller vad du vill också  
  • Afrodisiac
    Sons skrev 2011-10-12 20:56:46 följande:
    Bullfittor är trevliga...
    Okej, så för din del blir det en rakad, blöt bullfitta
  • Afrodisiac
    Emmi27 skrev 2011-10-12 20:57:23 följande:
  • Thomas 66

Ettans är ju finast, men iof fukar tvåan med att den sitter på något fint : )

• Lollo36
    Emmi27 skrev 2011-10-12 20:57:23 följande:
    Visserligen, men smaken av kardemumma och kanel...
    The hardest arithmetic to master is that which enables us to count our blessings. (Eric Hoffer)
Svar på tråden Vad har ni för "fittsmak"?