• Gleamglow

hur vet man att man är besatt av en demon?

Hej. jag undrar om exorcism har utförts i Sverige under vår tid?
    Och hur vet man om man är besatt av en demon?

• Svar på tråden hur vet man att man är besatt av en demon?
  • Rundown
    Gleamglow skrev 2011-10-13 04:29:24 följande:
    Hej. jag undrar om exorcism har utförts i Sverige under vår tid?
    Och hur vet man om man är besatt av en demon?
    Frågan du bör ställa först är nog: "Hur vet man att det finns demoner överhuvudtaget?"
  • Daniel 1983

När huvudet gör en 360 och personen spyr ektoplasma, ja just ja leviterar sängen dom sitter fastkedjade i då är personen besatt.  Annars så är det tyvärr bara lite fel på ens "sunda vätskor" i hjärnan och bättre att satsa på dårsjukhuset istället för en exorsist.

• ojsanoj
    Daniel 1983 skrev 2011-10-13 06:14:47 följande:

När huvudet gör en 360 och personen spyr ektoplasma, ja just ja leviterar sängen dom sitter fastkedjade i då är personen besatt.  Annars så är det tyvärr bara lite fel på ens "sunda vätskor" i hjärnan och bättre att satsa på dårsjukhuset istället för en exorsist.

O ligger på sägen och skriker fuck me, fuck me och kallar din morsa en cunt. Typ
  • Mynta

Sådant får man inte fråga om utan att först berätta VARFÖR man frågar. Tror du att du är besatt av en demon?

• mrs Elliott

När du sitter kvar en hel timme framför Hollywood fruar, och som en zombie går och skaffar tofsar till dit hem.

• Themis

Eftersom exorcism sorterar in under katolska kyrkans ritualer och inte har något att göra med svensk protestantisk tro, så får man leta på t ex katolska sidor i Sverige:

www.fragaprasten.nu/html/f_exorcism.htm

I will smite all thy borders with frogs.--Exodus 8:2
  • Themis
    ojsanoj skrev 2011-10-13 07:45:04 följande:
    O ligger på sägen och skriker fuck me, fuck me och kallar din morsa en cunt. Typ
    Det där säger väl bara att de flesta tonåringar skulle behöva exorceras? Obestämd
    I will smite all thy borders with frogs.--Exodus 8:2
  • finaflickan
    mrs Elliott skrev 2011-10-14 20:45:33 följande:
    När du sitter kvar en hel timme framför Hollywood fruar, och som en zombie går och skaffar tofsar till dit hem.
    Lol, du fick mig att skratta...
  • Selfish Geene
    ojsanoj skrev 2011-10-13 07:45:04 följande:
    låter som alla mina gamla pojkvänner ;)
  • mrs Elliott
    Selfish Geene skrev 2011-10-14 23:12:18 följande:
    låter som alla mina gamla pojkvänner ;)
    Skrattande haha!
Svar på tråden hur vet man att man är besatt av en demon?