• Anonym (blyg)

sexleksaker!?

vart kan jag köpa sex leksaker som kommer till posten o inte hem!...(vet att martinshop inte kommer hem o e diskreta men de jag ville ha där va slut!!)
    o som har e diskreta?!?...
    vart e de billigt o bra?..
    några tips??

• Svar på tråden sexleksaker!?
  • Binary

Jag tror nog att de flesta skickar med diskreta paket, i allafall de olika som vi har beställt från, eftersom de flesta inte vill skylta med att de handlar sexleksaker på nätet, och om man då inte skickar med en diskret avsändare inte kommer att få återkommande kunder.

sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Anonym
    http://www.eroshop.se
    Romantik & erotik inriktat på kvinnan/paret.  
    Skickar självfallet diskret. Dock, är det ett stort paket så måste man ju hämta ut det... men de använder annan avsändare än butiksnamnet så som sagt, diskret.    

• Anonym

Jag har beställt från kondomeriet.se många gånger!
    Dom har alltid diskreta förpackningar. Helt bruna kartonger så man inte kan se varifrån det kommer. Om paketet är stort hämtar man ut det hos postombud, annars får man det i brevlådan. Det jag gillar mest är att dom har jätte snabb leverans och att man alltid har 10% medlems rabatt!!

• Trust me

Köp mycket så blir paketet stort och bärs inte ut.

Let me corrupt you
  • MathiasN

Jag brukar handla på lastbryggan.se, de har en diskret avsändare, men jag antar att det är få butiker på nätet som skyltar med att "här kommer det en dildo modell extra stor i paketet" när de skickar din beställning Glad

Men om du vill ha en rekommendation gällande diskreta avsändare så testa lastbryggan.se.

Sidan i sig är rätt gammaldags (enligt mig) men de är diskreta och har snabba leveranser.

Dock vet jag inte hur prisvärda de är...    

• Anonym
    www.intim24.se skickar med DHL så det kommer till ett utlämningsställe

de har post oxå men har inte använt det

staven kom i en vanlig brun kartong och genomskinlig tejp så det gick inte att se var det kom ifrån 
  • Lis Alm

www.lustjakt.se
    De har 3 års garanti på produkterna och som alla andra så har de givetvis diskret avsändare.

Svar på tråden sexleksaker!?