Helt ärligt, Vad har man rätt att göra?
Jag blir galen, Jag bor i en bostadsrätt med gemensam tvättstuga. Det verkar inte finnas någon som håller tvätt-tiderna. De tre senaste gångerna har tre olika personer dragit över på VÅR tid minst 30 min. Jag har bokat tvättstugan idag från 16-21. När jag kom dit (halv fem) så stod en annan och tvättade! Hon stängde av maskinen och la de blöta kläderna på golvet nedanför maskinen, lämnade kvar kläder i torkrummet och gick. Andra gången när vi kommer tillbaka hänger hennes kläder kvar. Vi tar ner dom och lägger dom i en korg utanför. De blöta kläderna var kvar. Jag var just och kollade och där står hon och använder tvättmaskinen! Det är 40 minuter kvar av VÅR tid och tammefan kommer inte hennes kläder hänga i torkrummet bland våra när vi går dit. Jag blir så förbannad. Varför kan man inte följa enkla tider och visa lite respekt. Kvinnan brydde sig inte ett dugg när vi sa åt henne men jag hoppas hon bryr sig lite mer när värden kommer och knackar på hennes dörr! Vad ska man göra förutom att kontakta hyresvärden?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-13 20:46
Vad klantig jag är.. Hyresrätt ska det stå