• Anonym

varför tror så många singel killar runt 40 att de ska hitta en tjej utan barn att bilda egen familj med??

när man kollar runt på dejtingsidorså är det många killar  runt 40 som nu vill stadga sig de vill hitta kvinnan i sitt liv helst utan barn och skaffa massa egna barn.

hur gammal tjej tror de att de hittar.. en på 25 som kan skaffa deras 2-3 önskade barn eller?

kan de inte inse att de är för sent ute i livet att de felsta tjejer i deras ålder redan har ett eller flera barn.

har de ägnat sitt liv till de är 40 år med att jobba , träna resa så tror de  att nu är det dags att böjra med familj.

men hörrni killar - ni är lite sent ute ni borde skaffat barn redan när ni var 30-35.

• Svar på tråden varför tror så många singel killar runt 40 att de ska hitta en tjej utan barn att bilda egen familj med??
  • Anonym

De man letar efter därefter är nog de som är i samma situation som en själv... Det är väl inte bara män som har väntat med att skaffa barn?

• dogcatbird

det finns faktiskt de som blir över.

de ser alla kompisar hitta någon och få familj, men för dem funkar det inte. Jag har flera sådana killkompisar och bekanta. De är både fula, snygga, långa, korta, alldagliga, välutbildade, knegare, osv osv Inget direkt att peka på som skulle göra just DEM till evighetssinglar.

De har bara inte hittat någon eller lyckats få någon intresserad. Självklart vänder de sig till slut till dejtingsidor nu när det är vanligt. de har varit med under de senaste 10 åren och sett hur det som förut var fester med lite dricka och flört nu bara är eftermiddagstillställningar där kompisarna pratar om spädbarnsbajs och trots.  Hur ska de kunna träffa någon via gemensamma bekanta nu? 

de fattar väl att de måste hitta en yngre, men de har nog inte siktet inställt på 25-åringar. De vill väl hitta en annan som inte haft någon att blida  familj med.

• Tygtiiger

Nej, men de kanske vill hitta någon runt 35 som gärna vill ha barn och som inte har ännu?

Alla tjejer skaffar inte barn när de är 22.  

Krupke, we've got problems of our own!
  • Anonym ("kille" 45)

Om du bara visste, jag träffar ofta kvinnor från 27 till typ 35 som inte har barn och som nog skulle vilja ha en relation. Dock hänger jag inte på datingsidor då det är mest förlorare som söker där.(duckar..)

• Anonym
    Anonym skrev 2011-10-13 22:44:13 följande:

men hörrni killar - ni är lite sent ute ni borde skaffat barn redan när ni var 30-35.          

"Borde"? Hur kan man säga vad någon annan "borde" ha gjort på det viset? Man kanske inte var i den situationen att det funkade då eller så hade man ingen att skaffa barn med.
  • Anonym

"Ni borde ha"? Vad är det för djävla moralpredikningar som kommer här? Vad är trådstartaren ute efter? Att håna folk?

Det är för övrigt inte bara att gå ut och "skaffa" någon att bilda familj med. Man vill ju hitta den rätta. Det kan ta ett tag.

Om det finns män i den åldern som inte har skaffat barn, visst borde det finnas kvinnor i samma situation också?

• Anonym

förlåt men,jag är jättebarnsjuk nu ,men min kille som sa han var redo och vi tar det som det kommer,ändrade sej plötsligt då jag tror/trodde jag e med barn, nu plötsligt säger han han e för gammal ,han e 4år äldre än jag,jag e 39, och så säger han, med lite sarkasm att jag ville ha barn för tio år sedan, va f-n han har inte sagt ett år så länge vi har vart ihop, sedan 95 och så kommer detta!  jag har gjort två svaga poitiva test men ska testa igen sedan Kvinnokliniken så jag vet som pågår då jag har alla symptom men på mvc sa BM nej!

• Anonym
    Anonym skrev 2011-10-15 03:45:17 följande:
    förlåt men,jag är jättebarnsjuk nu ,men min kille som sa han var redo och vi tar det som det kommer,ändrade sej plötsligt då jag tror/trodde jag e med barn, nu plötsligt säger han han e för gammal ,han e 4år äldre än jag,jag e 39, och så säger han, med lite sarkasm att jag ville ha barn för tio år sedan, va f-n han har inte sagt ett år så länge vi har vart ihop, sedan 95 och så kommer detta!  jag har gjort två svaga poitiva test men ska testa igen sedan Kvinnokliniken så jag vet som pågår då jag har alla symptom men på mvc sa BM nej!
    Mmm, ja, det var en gripande historia, men jag förstår inte vad den gör i den här tråden.
  • Anonym (kvinna35)

Jag har testat lite dejtingsidor då jag var singel, för ett par år sedan. Meen det är ju så jäkla oseriöst så det är bara att lägga ned....Många som vill ligga bara, när de ser att man har skapligt utseende och så. Jag är nu stadgad med man och väntar mitt första barn, vid 35 och några månader. Jag har väntat med barn tills jag träffat den rätta. Och honom träffade jag inte på någon dejtingsida. Så visst finns det tjejer/kvinnor som väntar med att skaffa barn!

• Balahir

tycker du att åldersskillnaden är fel? 25-40?
    det är oftast så att det finns ålderskillnad i förhållanden.

Svar på tråden varför tror så många singel killar runt 40 att de ska hitta en tjej utan barn att bilda egen familj med??