• ängsfjäril

Jag är sugen på att testa tjejsex ..

och det måste väl finnas fler än jag som är lite nyfiken och sugen på att ha sex med en av samma kön.. ...

för att sen ha en trekant som är en annan dröm... Skrattande

Hur känner man sig  innan / efteråt ,  VÅGAR jag...  ???

Jag är 39 år och är singel efter ha varit gift i många år.. , dejtat  några killar och nu kommit fram till att jag är sugen på att även ha sex med en tjej..

Men det skiljer väl inget från när man träffar killar .. det måste kännas bra och rätt kemi måste uppstå..

Är du nyfiken du med och vill träffa mig..  Lägg ett mail i min inbox så kan vi se om vi kan få ihop en dejt...  Jag bor i västra götaland så om du bor runt omkring det området är väl det mest optimala... men ingenting är omöjligt om det är rätt person.

• Svar på tråden Jag är sugen på att testa tjejsex ..
  • Anonym (AM)

Jag tror det är ganska många som fantiserar om det. även jag är lite nyfiken på de där. Trotts att jag är i ett förhållande och har ett väldigt bra sexliv. Men det känns spännande. Men jag är lite likadan, vågar man? Om allt bara blir fel då? Lycka till i jakten! :)

• ängsfjäril

Tackar :)
    Ja i ens fantasi så är det fantastiskt härligt..  Flört

• Anonym (AM)
    ängsfjäril skrev 2011-10-14 11:52:29 följande:
    Tackar :)
    Ja i ens fantasi så är det fantastiskt härligt..  Flört
    Absolut! Det känns som att sex med tjejer är mer som en känslobomb mellan närhet, erotik, varma mjuka former men ändå med lite sting i. Hårt men mjukt.
  • ängsfjäril
    Anonym (AM) skrev 2011-10-14 12:02:25 följande:
    Absolut! Det känns som att sex med tjejer är mer som en känslobomb mellan närhet, erotik, varma mjuka former men ändå med lite sting i. Hårt men mjukt.
    Håller med dig :)

Om du nu skulle ha sex med en tjej.. talar du om det för din man eller gör du det i hemlighet eller vill/får han veta det innan ??  
    brukar ni prata sex med varandra ?
    hur gamla är ni ??
    Har ni Barn ??
  • Anonym (AM)

Jag skulle tala med honom innan. Se att han tyckte det var okej. Eller varför inte köra en trekant? Han behöver ju inte röra den andra tjejen. Kanske vill han bara se på?

Vi pratar sex med varandra nästan varje dag. På något sätt. Jag hade absolut kunnat föreslå det utan att han hade tyckt att jag var konstig.

Vi är i 25 års åldern.

Nä vi har inga barn än, men vi har planer på att skaffa om något år :)

• ängsfjäril

Du som provat.. Berätta mer :)

• Anonym (Hur?)

Hur går tjejsex till egentligen? Hur brukar folk göra?

• Anonym (Liz)
    Anonym (AM) skrev 2011-10-14 12:02:25 följande:
    Jag gillar verkligen din beskrivning av sex med en tjej. Det finns så många nyanser av åtrå, kärlek och ren kåthet. 
  • ängsfjäril

Ja det är det som jag också vill veta.. 
    Tips och ideér tas tacksamt emot.. och sen gärna ngn  bra frivillig kandidat med Tungan ute

Svar på tråden Jag är sugen på att testa tjejsex ..