• Anonym (fattig+diskret)

billig hemlig kärleksnäste

Jag skulle behöva få tips på er på hur man slkulle kunna lösa det med att hitta någonstans att vara på dagarna, för hemliga kärleksträffar dagtid...
    Är egentligen nyskild, men det är av största vikt att inget kommer fram än så länge
    Typ hyra någons kolonistuga, `husvagn...

• Svar på tråden billig hemlig kärleksnäste

Ingen som har tips att dela med sig?

• IsDimma

Dagtid? Tja, låna en jobbande kompis hem?

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • edonator

Baksätet på en något större bil är enklast, lycka till!

Om jag hade haft någon att fråga... Jag vill inte att någon ska veta, så jag vill träffas en bit ifrån där vi bor... och jag litar inte på ngn.

• Anonym
    Anonym (fattig+diskret) skrev 2011-10-14 18:51:33 följande:
    Jag skulle behöva få tips på er på hur man slkulle kunna lösa det med att hitta någonstans att vara på dagarna, för hemliga kärleksträffar dagtid...
    Är egentligen nyskild, men det är av största vikt att inget kommer fram än så länge
    Typ hyra någons kolonistuga, `husvagn...
    Hur är man "egentligen nyskild"? Varför måste det smygas, har den andre inte separerat/skilt sig än?

Ta in på en billig camping, så här års brukar stugorna vara billiga.
  • Anonym (***)

Tycker också att bilen är smidigast, men jag förstår inte heller varför du måste smyga om du nu är skild.
    Kan ni inte vara hemma hos dig eller hos din partner?

• Anonym
    Anonym (***) skrev 2011-10-16 15:18:29 följande:
    Tycker också att bilen är smidigast, men jag förstår inte heller varför du måste smyga om du nu är skild.
    Kan ni inte vara hemma hos dig eller hos din partner?
    Dra en handtralla , kan göras på närmaste toalett och är helt gratis
    Anonym skrev 2011-10-14 19:58:11 följande:
    Hur är man "egentligen nyskild"? Varför måste det smygas, har den andre inte separerat/skilt sig än?

Ta in på en billig camping, så här års brukar stugorna vara billiga.
    Skulle mitt ex få reda på att jag har en annan skulle det bli ett helvete, och det orkar jag inte med. Om ett halvår kanske, men inte nu.
    Jag har kollat på camping, men dom verkar ganska dyra ändå.Och många stänger för vintern. Ska google lite till
    Ingen mer som har tips att dela med sig
  • Anonym

Tror du att ditt ex förföljer er? Annars kan han väl inte veta om ni träffas hemma hos varandra. Annars är ju vandrarhem bland de blilligaste boendesorterna men kanske inte alltid så romantiska. Kan inte du och din nya kille flytta till närmaste stad eller by istället?

Anonym skrev 2011-10-17 22:52:07 följande:
    Tror du att ditt ex förföljer er? Annars kan han väl inte veta om ni träffas hemma hos varandra. Annars är ju vandrarhem bland de blilligaste boendesorterna men kanske inte alltid så romantiska. Kan inte du och din nya kille flytta till närmaste stad eller by istället?
    Vi har barn som skvallrar hemma, och vi vill inte flytta. Det skulle bli en stor grej om det kom fram nu, både för mitt ex och för barnen. Jag vill försöka få en bra förhållande till mitt ex pga barnen, och då ska detta inte komma fram.
    Vi bor dessutom grannar och alla andra grannar ser om vi gå in och ut hos varandra.
    Var träffas alla hemliga kärlekspar som måste träffas dagtid?
  • Anonym (hotell)

Nu vet jag inte var du bor men jag brukar hitta hotell över hela landet via http://www.booking.com/. Nu bor jag inte på hotell för att jag behöver nåt "kärleksnäste" utan när jag är ute och reser. Bor gärna på hotell på semester m m men vill inte betala alltför mycket. Ibland kan man hitta rum för ett par hundralappar.

Svar på tråden billig hemlig kärleksnäste