• Linisen

Vad har du för sköljmedel?

Helllöööö

Jag är en riktig doftfia som älskar tvättmedel och sköljmedel.
    Är en sådan som har flera olika flaskor sköljmedel hemma och använder det jag är sugen på när tvättiden nalkas.

Är uppvuxen på blå comfort, har haft i hela mitt barnaliv men den står mig upp i halsen just nu.
    Har tidigare haft comfort pure - vit flaska och Grummes hav (och nå't) men nu är det Softlans Aqua Rose
    Är också tokig i deras äppledogt men jag får ont i huvudet av den.

Använder inte tvättmedel med en massa doft i då det bli kaka på kaka och jag tål inget annat än Via Sensitive men sköljmedlen går bra!

Jaha, vilken meningslös tråd tycker ni nu men vad sjutton jag är DOFTFREAK!!
    Tvålar, schampoon tvättmedel sköljmedel allt!!

Ge mig alla era onödiga dofthistorier och tips och framför allt ditt SKÖLJMEDEL!!

• Svar på tråden Vad har du för sköljmedel?
  • Bempa

Då är inte mitt sköljmedel nåt tips till dig, använder nämligen sensetive där också

• Cayenne

JAg använder inte sköljmedel alls. Dels för att det inte är bra för tygblöjorna, och dels för att jag inte vill att mina barn ska ha kemikalier från sköljmedel i sina kläder. Det sköljs ju inte ut.

Som tillägg vill jag säga att sådana som har kläder som luktar mycket och starkt är en pina för oss som inte tål dofter. JAg får huvudvärk av att träffa människor som luktar starkt, och det är jag inte ensam om.

• Nikhita

Den rosa SKONA! aroma nånting heter den... luktar gott!

Ocg den gula easy iron vilket märke det nu är, doft som sitter i lääänge!

• Änglatuss

Softlan - orkidée vanilj

tvätten luktar jättegott

• Linisen

Cayenne

Jag vet.
    Har en syster som är allergisk så jag kan ALLT om det.
    Jag är inte en sådan som har 100 olika dofter på mig och respekterar verkligen sådana som du när det gäller det.
    Jag som har migrän ofta vet tex hur det kan vara, var mest bara nyfiken på vad andra har.....

• Linisen

Änglatuss!

Softlan Orkide vanilj - det luktar ju som penicillin man fick när man var liten mot öroninflammation. Jag spydde alltid av den så jag tycker den luktar kräk

Kanske måste ge den en chans

• Änglatuss

jag tycker den luktar gott ja

• pcotjej

vaniljdoften är fruktansvärd jag fick tvätta om allt efter vi använt det.....mådde så illa och inte bara jag i omgivningen......fy bläääää
    Jag gillat softlan äpple eller comforts blåa

• pcotjej

silk var favoriten från comfort fast jag har inte hittat den på länge.....tvätten blev sååååå mjuk

Svar på tråden Vad har du för sköljmedel?