• Anonym

Hår mellan benen

Hur tar du bort hår mellan benen? Och varför just på de sättet?

OBS! Ni som inte tar bort hår skall inte svara för att frågan är inte ställd till er.   

• Svar på tråden Hår mellan benen
  • Anonym (...)

Noppar med pincett/rakar.

• Anonym (svart)

Vaxar till ljumsken och rakar resten. Sparar en symbolisk trekant dock, som jag ansar.

• Anonym (rakare)

hej tjejer

skulle rekommendera er att  raka allt håret med raklödder o borste o sen ha en ladyhuvel
    raka nerifrån o uppåt, mot hårstråna.
    efterrakningen kan det kännas skönt att hälla på lite Dialon puder (finns på apoteket)
    det kan ni använda till annat oxå, kyler o lenar.

hjälper gärna till      

• Anonym

Använder rakhyvel med eller utan batterier och tar bort allt. Varför? För att det är smidigt och smärtfritt och snyggt.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-10-15 13:59:24 följande:
    Använder rakhyvel med eller utan batterier och tar bort allt. Varför? För att det är smidigt och smärtfritt och snyggt.
    Passar på när jag duschar, så har jag något milt schampo samtidigt, för bra glid.
  • Frontline

Jag rakar frugan med vanlig rakhyvel och lödder...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym

Ingen som vaxar allt?

• erimother

jag rakar med rakhyvel och en mild schampoo och sen hjälper min man mig med det sista som jag inte når

• Anonym
    erimother skrev 2011-10-15 17:50:55 följande:
    jag rakar med rakhyvel och en mild schampoo och sen hjälper min man mig med det sista som jag inte når

Aldrig varit med om att en man gör det man inte når. Själv brukar jag använda en spegel :)
Svar på tråden Hår mellan benen