Killar, hur visar ni att ni är intresserade av någon!?
Ja, rubriken säger väl allt...
En fråga till alla KILLAR på FL:
Hur visar ni oss tjejer att ni är intresserade av oss? Som mer än vän!
Tacksam för så många svar som möjligt
Ja, rubriken säger väl allt...
En fråga till alla KILLAR på FL:
Hur visar ni oss tjejer att ni är intresserade av oss? Som mer än vän!
Tacksam för så många svar som möjligt
Jag vill också veta det! Hoppas någon kille svarar!
Snälla, finns det ingen kille här som vill hjälpa?
Jag tror det beror en hel del på var man är och i vilket sammanhang. Men en komplimang är ju alltid något man kan använda sig av i de flesta situationer. Långa blickar är ju oxå ett klart tecken på intresse från min sida. Och är jag riktigt intresserad av henne så frågar jag i så fall om en dejt i form av en fika, bio mm.
Som ni kanske märker så kan jag ibland vara ganska rakt på sak. Däremot kan man ju hämmas en del av om det är många man känner i närheten. Det är ju ganska vanligt bland män har jag märkt. Man skulle ju kunna tro att vi män är mer modiga än vi egentligen är.
Ingen mer som vill berätta?
312 visningar och INGEN kille som vet hur han visar att han är intresserad? Snälla hjälp mig, börjar bli desperat!
Ärligt talat så brukar jag vara ganska passiv såtillvida att jag inte precis brukar gå runt och ragga på tjejer.
Orsaken till detta är väl mest att jag tröttnat på att jag som kille av "jämlika" tjejer alltid förväntas vara den som tar initiativ (eller att tjejerna ser lite fipplande med håret från andra sidan rummet eller kanske en snabb blick och ett leende som att de aktivt tagit "första steget").
Tjejer har, utifrån mina erfarenheter, en tendens att rationalisera sin passivitet med påståenden om att "Killar gillar jakten" eller att de vill ha killar med "självförtroende" (intressant nog så kan man ha massor med självförtroende utan att för den sakens skull springa runt och ragga på allt som rör sig, om något så ser anser jag mig ha för mycket självrespekt för att orka slösa bort min tid på raggande, jag vill kunna göra som tjejer kan, gå ut och bara ha roligt utan att hela tiden ha i bakhuvudet att jag "måste" fokusera på att göra ett bra intryck).