• Carlsberg

Arbetsförmedlingen tvingar mig att ta jobb i en porrfilm.

Jag har varit arbetslös nu en längre tid. Igår när jag var på arbetsförmedlingen så frågade tanten där om jag kunde tänka mig att ta vilket jobb som helst så svarade jag: Självklart. Jag tänkte då att hon menade jobb så som städare, kassan på ICA och liknande.

Men då sa hon att dom hade fått in ett jobb att medverka i en porrfilm. Jag blev förvånad och tänkte först att hon drog ett dåligt skämt men hon sa att hon var seriös. "Det är alltid ett jobb." Så nu vill hon att jag ska skicka in CV + personligt meddelande dit.

Känner mig så kränkt och vill absolut inte göra det. Kan dom "tvinga" mig? HJÄLP! Gråter

• Svar på tråden Arbetsförmedlingen tvingar mig att ta jobb i en porrfilm.
  • michaB

haha är du seriös, detta låter inte ens liiite rimligt

• roffe

Känns som troll, det där kan ju knappast vara sant xD

• Rainbow brite

S´ka nog ligga i sandlådan detta. Tror inte ett smack på detta du ts

• Frökenkicki

HHAHAHAHAH!!! Om detta är sant så tycker jag ändå det är skit kul. Om såna arbeten erbjöds så skulle dom nog finnas på arbetsförmedlingens hemsida och de gör dom inte.

• Pyrola

Om detta stämmer så tipsa kvällspressen så kanske du får hittelön för ett scoop. Lär bli fina rubriker för den arbetsförmedlingen...

• TrailerTrash

O ja 

I love the smell of shit in the morning
  • Lady without tattoo
    Carlsberg skrev 2011-10-15 14:19:54 följande:
    Jag har varit arbetslös nu en längre tid. Igår när jag var på arbetsförmedlingen så frågade tanten där om jag kunde tänka mig att ta vilket jobb som helst så svarade jag: Självklart. Jag tänkte då att hon menade jobb så som städare, kassan på ICA och liknande.

Men då sa hon att dom hade fått in ett jobb att medverka i en porrfilm. Jag blev förvånad och tänkte först att hon drog ett dåligt skämt men hon sa att hon var seriös. "Det är alltid ett jobb." Så nu vill hon att jag ska skicka in CV + personligt meddelande dit.

Känner mig så kränkt och vill absolut inte göra det. Kan dom "tvinga" mig? HJÄLP! Gråter
    Ja du får väl fråga din handledare hur han har tänkt el hur?
    Yrke: Leg pratkvarn
  • Kramgoo

Jag skall till AF med en gång och skriva in mig . för mig hade det ju varit drömjobbet, hahaha

• Pussesnuttan

Tror du att alla andra också tror på tomten?

• Kramgoo
    Pussesnuttan skrev 2011-10-15 23:26:36 följande:
    Tror du att alla andra också tror på tomten?
    men det är väl klart att tomten finns . påstå inget annat Skrattande
Svar på tråden Arbetsförmedlingen tvingar mig att ta jobb i en porrfilm.