• TigerLinn

vart köpa bra billiga barnkläder på internet?

jag har bestämt mig för att alla kläder(barn kläder) som ska köpas i jul ska beställas på nätet.

så nu behöver jag era tips på billiga bra sidor på nätet när man kan beställa barnkläder.

vi kommer köpa presenter mellan 200-400kr er barn så det är ju bra om det är hyfsade priser.

gärna snabb leverans också. 

• Svar på tråden vart köpa bra billiga barnkläder på internet?
  • min hemlighet

tradera!!!

oslagbara priser och oftast snabba leveranser

• Merde

Vänta med att handla julklapparna tills alla julkalendrar i webshopparna kommer igång. Det brukar startas en tråd här på fl varje år som håller reda på alla erbjudanden dag för dag. Perfekt om du vill spara lite pengar men ändå ge fina och lite dyrare barnkläder i julklapp.

• TigerLinn
    Merde skrev 2011-10-15 19:57:33 följande:
    Vänta med att handla julklapparna tills alla julkalendrar i webshopparna kommer igång. Det brukar startas en tråd här på fl varje år som håller reda på alla erbjudanden dag för dag. Perfekt om du vill spara lite pengar men ändå ge fina och lite dyrare barnkläder i julklapp.

tack vet du när de startar?

jag tänkte göra en stor beställning med kläder från en eller 2.3 ställen beroende på vad man hittar.. sitter egentligen inte i att det ska vara  billiga saker mera att vi köper för en ungefärlig summa per syskon barn och en annna  för egna mm.  
  • Merde

TigerLinn: 1 december.
    De flesta mindre webshoppar har grymt snabb leverans så man behöver inte oroa sig för att det inte skall hinna fram heller.
    Annars hittar du en hel del bra tips på barnklädesbutiker i Shopoholics reor på nätet- tråden här på fl.

• TigerLinn
    Merde skrev 2011-10-15 20:21:26 följande:
    TigerLinn: 1 december.
    De flesta mindre webshoppar har grymt snabb leverans så man behöver inte oroa sig för att det inte skall hinna fram heller.
    Annars hittar du en hel del bra tips på barnklädesbutiker i Shopoholics reor på nätet- tråden här på fl.

ok ja tänkte vara klar för första advent gärna tidigare.... :P
  • fiaa80

Jag gillar ellos via nätet, de har ju massa bra klädmärken. Fick nyss något erbjudande om 300 i rabatt vid köp av 900 hundra och 500 i rabatt vid köp av 1500 kronor. Gällde alla deras märken dvs, puma, adidas, lego, espirit mm
    Då kan man spara en skaplig peng plus att det går att välja snabbpaket för 20:- exta kommer då inom ett par dagar. 

• Anonym (hm)

hm.se har ju oxå jättebilliga kläder, handlar nästan bara därifrån.... (dock får man ju vad man betalar för, det är ju inte den bästa kvalitén precis...men fina kläder har de!)

• Xsara88

Jag kan tipsa om Max99   www.max99.se  Riktigt bra priser på babykläder allting kostar max 99kr, galet billigt!! Dem har allt möjligt, även billiga damkläder och herrkläder.Skrattande

Svar på tråden vart köpa bra billiga barnkläder på internet?