Större bröst utan operation.
Har någon av er hört om Macrolane?
Det skall vara en metod att göra brösten större utan att behöva operera.
Tacksam för svar.
Har någon av er hört om Macrolane?
Det skall vara en metod att göra brösten större utan att behöva operera.
Tacksam för svar.
En ganska dyr bröstförstoring som går bort efter ett tag.. Var inne på det också, eftersom mina tuttar har fallerat efter amning av två barn. Men lägga ut 20.000-30.000 kr för nåt som kanske håller i några månader - upp till ett år, känns inte så lockande.. Sen att göra en plastikkirurgi känns inte heller bra, vill ju att det ska vara så naturligt som möjligt.. Orättvist hur vissa är skapta.
Du behöver inte bli opererad... men du kan inte förstora dom lika mycket som vid en operation.
Det är som när man fyller läppar och liknande, man sprutar in i brösten ett naturligt ämne som även bryts ner med åren. Dvs förstoringen minskar och du kommer behöva fylla på lite då och då... Resultatet blir ju mer naturligt men på samma gång så kan du inte förstora så mycket, och du kommer inte ifrån att dom blir "hängiga" med åren.
Hej alla ni som undrar över hur man kan få större bröst naturligt - utan operation! Vill tipsa om min blogg där jag skriver om bröstkapslar som jag tar och uppdaterar med vloggar, bilder och information:) Svarar också på alla era frågor som ni har;) Tror på dessa kapslar!
shimoangel.blogg.se