Jag har tappat mycket hår i 2 år nu, jag äter Priorin och sprayar Recrea. Problemet med Recrea är att har man en gång börjat kan man inte sluta för då ramlar håret av i raketfart efter 3 månader. (tro mig, jag har provat) :O Dessutom har jag fått ökad hårväxt på andra delar av kroppen av Recrea. Jag måste numera raka armarna som fått mörkt hår istället för de ljusa tunna fjun jag hade innan. Och ansikte, bröst och axlar får massor med fjun hela tiden och jag måste verkligen kämpa för att försöka vara hårfri på kroppen men behålla håret på huvudet. Jag har långt hår och det ser relativt normalt ut när jag har mössa på mig, men uppe på huvudet glänser hårbotten igenom. Jag skäms. Jag går ingenstans utan någonting på huvudet. Men du.. jag tror att laserkammen är båg och bedrägeri så vill du lägga pengar på någonting så satsa på ett läkarbesök för att utesluta vitaminbrist och sköldkörtelproblem, och ta Priorin eller Viviscal. Det kan hjälpa.
Jag var själv inne på laser ett tag. Besökte även en laserstudio.. Om du vill ha resultat av laser måste lasern vara så stark som dom bara kan erbjuda på en laserstudio/klinik. Sen (eftersom laserbehandling också det är en livslång behandling som endast har effekt under själva användandet) så kan du bibehålla effekten med en laserkam hemma. Jo förresten, det ska finnas en laserhjälm man kan beställa, DEN säger folk fungerar bra, men den kostar! Ta en titt på den här sidan: www.lookgood.se Där står det mesta, och det finns ett jättebra forum!! :)