Ni som provat sjukhusdieten!
har ni några tips till mej?
jag startade idag, har ätit soppan 1gång till frukost o ska nu försöka få i mej lunch... tycker den är för jäkla äcklig
har ni några tips till mej?
jag startade idag, har ätit soppan 1gång till frukost o ska nu försöka få i mej lunch... tycker den är för jäkla äcklig
Ja, ät efter en diet som har GOD mat!
Blunda och svälj fort?
Nej tyvärr TS, försökte också börja äta det där en gång men bara lukten fick mig att hulka.
Vad är "Sjukhus-dieten" för en diet?
Jag jobbar på sjukhus och vi ser till så att patienterna får i sig näringsrik mat..som är god!
Det finns liksom ingen sådan diet, den kallas så för att man tror att det går till så på sjukhus, men som ovan skriver... så skulle man aldrig få göra så på sjukhus, kanske om man fick dropp, så man inte tuppar av.
Inte ett hälsosamt sätt att gå ner i vikt på, därför används inte dieten, och det enda man hittar på google är i olika forum där folk prövar på!
Kör cambridge ist
vet inte sjukhusdieten är lika med pulverdiet??
för pulverdieter används för att behandla patienter inför en gastric by pass operation.. de måste gå ner 10% av sin totala vikt innan de får genomgå operationen.
jag dricker pulverdiet nu.
är inne på min 2a vecka, trots fusk i helgen så har jag gått ner 3,1kg nu.
har ca 25kg's övervikt! pust...
Ts mitt råd skit i soppan och kör cambridge man måste inte tugga bara man ger sig fan på att man inte behöver det
Jag körde den dieten, stod ut i en vecka o gick ner tre kg. O den enda anledningen till viktnedgången var just att soppan smakade skit rent ut sagt o jag åt ytterst lite pga det. Gissar att det är så den ska fungera. Blä!
Sen började jag med tallriksmodellen, två av dom tappade kilona kom tillbaka fortare än kvickt. Men idag, 8 veckor senare så har jag totalt gått ner 5 kg. O då äter jag god mat! =)