• jojjo240

    heta linjen???

    finns heta linjen kvar? eller var kan man ringa bara för att prata med ngn??

  • Svar på tråden heta linjen???
  • penapöna

    Heta linjen finns inte kvar, om vi tänker på samma. Den som fanns för sisådär 10 år sedan. Den var ju sååååå kul. Men tyvärr var det några snuskgubbar som försökte våldta/våldtog några de stämt träff med så de stängde linjen.

    Ingen aning om det finns någon ny liknande linje. Det finns ju däremot många datinglinjer, men då tror jag man lämnar ett litet meddelande om sig själv och man kan skicka till andra eller prata med en i taget. Det brukar finnas reklam för dessa i tidningar typ Expressen, men även långt bak i veckotidningar.

  • Upptagen

    heta linjen minns jag att jag och mina kompisar brukade busringa till när vi gick i lågstadiet! En favorit var att stämma träff med folk och sen skratta åt hur roligt det måste vara när de gick dit och ingen fanns där... att de antagligen hörde på våra röster hur unga vi var tänkte vi aldrig över!

  • Bettan M

    Du kan ringa till nyfiket tex.
    I skvaller tidninga så finns det mängder med såna telefon nr.
    Ett av dom är 020-23 70 00
    Där pratade jag med min man första gången, jag föll som en fura.

    Men ibland är det bara skönt att prata med nån, så jag kan förstå hur du känner.

    kram Bettan

  • penapöna

    Tussilago, jag ringde dit när jag gick i mellanstadiet/högstadiet. Fick många kompisar där som jag var kompis med länge, dock inte längre. Det roliga var ju att det fanns 99 linjer, man kunde prata med flera av sina kompisar samtidigt. Sensation på den tiden!

  • Liselott81
    jojjo240 skrev 2004-07-05 01:05:19 följande:

    finns heta linjen kvar? eller var kan man ringa bara för att prata med ngn??


    För alla som gillar att prata vill jag tipsa om en sida som heter villprata.nu


    man kan prata gratis på linjen Fritt Forum

Svar på tråden heta linjen???