• Anonym (BBW)

Sexiga underkläder, stay-ups m.m för en större kvinna?

Hej!

Jag är en större kvinna, vad man nu vill kalla mig, som undrar om det finns butiker i Stockholm som säljer sexigare underkläder, främst stay-ups, i större storlekar? Jag vet att det finns på nätet, men skulle hellre vilja gå till en butik och se vad jag får för pengarna. Och jag menar verkligen sexiga underkläder, inte gulliga eller praktiska.

Någon som vet? (Tips om nätbutiker med mycket snabb leveranstid är iofs också välkomna).   

• Svar på tråden Sexiga underkläder, stay-ups m.m för en större kvinna?
  • Anonym (BBW)
    whitetrach86 skrev 2011-10-17 14:43:20 följande:
    annars tycker jag själv om www.evasunderkläder.se :D

Tack!
    Ja de jag jag kollat på, har de ganska snabb leverans? Leveranstid står, men man vet ju aldrig. 
  • whitetrach86
    Anonym (BBW) skrev 2011-10-17 16:04:10 följande:
    Tack!
    Ja de jag jag kollat på, har de ganska snabb leverans? Leveranstid står, men man vet ju aldrig. 
    när jag har beställt så har det kommit på avsagd tid eller tidigare :)
  • Annanym

Det finns en butik i Sundbyberg som heter Madame X. De har kläder i stora storlekar (ganska tantiga...) men hade iallafall förut ett bra utbud av riktigt läckra stay ups i stora storlekar. Minst 52/54 kanske större.

Sen finns en härlig sida på nätet där man kan hitta mycket kul: http://www.biggalslingerie.com/ Hur det är med strumpor vet jag dock inte.

Eve's collection på Kungsholmen syr upp grejer i lack, läder och gummi för alla storlekar.

Det var några tips från mig. 

• Anonym (BBW)

Perfekt! Jättebra tips. Tack!

Svar på tråden Sexiga underkläder, stay-ups m.m för en större kvinna?