• EbbsansMamma

Julklapp till 8-9 månaders bebis?!

Hej!
    Sitter och funderar på vad man kan köpa i julklapp till våran dotter, som är 8-9 månader vid jul.
    Hittills har vi kommit fram till gåvagn , klossar..
    Sen är det viktigt att det är saker som hon kan ha länge också!

Har ni fler tips? Snälla!
    Skulle verkligen uppskatta hjälp!

• Svar på tråden Julklapp till 8-9 månaders bebis?!
  • Katarina30

Min dotters första jul var hon 8 månader, vi köpte en en tiger med spegel mage och "armband" som skramlade, så en typ av gosedjur alltså. Hon tyckte jättebra om den och lekte hela tiden med den. Men 3 månader efter hade hon helt glömt bort den!

Däremot  de leksaker som hon fick till badet, plast djur i olika färger har varit populära länge nu

• EbbsansMamma
    Katarina30 skrev 2011-10-17 15:40:01 följande:
    Min dotters första jul var hon 8 månader, vi köpte en en tiger med spegel mage och "armband" som skramlade, så en typ av gosedjur alltså. Hon tyckte jättebra om den och lekte hela tiden med den. Men 3 månader efter hade hon helt glömt bort den!

Däremot  de leksaker som hon fick till badet, plast djur i olika färger har varit populära länge nu
    Ok tack!
    Badleksaker har hon fullt med så det ska man nog inte köpa fler av =)
  • denimbee

emle; en bil som hon kan sitta på,  testa att googla på det så får du en bild

• EbbsansMamma
    denimbee skrev 2011-10-17 19:01:44 följande:
    emle; en bil som hon kan sitta på,  testa att googla på det så får du en bild
    Okej! =)
  • Slang0rd

min dotter kommer också vara mellan 8-9 mån vid jul och vi ska handla bitbok, saker som låter och lite sånt, såna där lätta pussel eller hur man förklarar :P kanske inte kan använda det just nu men det kommer :) har också lite svårt att hitta :)

• EbbsansMamma
    Slang0rd skrev 2011-11-09 22:12:01 följande:
    min dotter kommer också vara mellan 8-9 mån vid jul och vi ska handla bitbok, saker som låter och lite sånt, såna där lätta pussel eller hur man förklarar :P kanske inte kan använda det just nu men det kommer :) har också lite svårt att hitta :)
    Vi har hittills köpt lite leksaker från åldern 6-9 månader, och sedan två stora gossedjur.. Bara resten kvar, haha! Men sen är det svårt att veta vad farmor & farfar , farbror köper, gammelmormor & gammelmorfar & sedan hennes mormor , morbröder & gammelmorbror :P haha!
Svar på tråden Julklapp till 8-9 månaders bebis?!